24h購物| | PChome| 登入
2002-11-18 17:46:45| 人氣39| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

慘~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

  連我都唔知點解,今個月波子做親乜都極之唔如意,無論o係... ... 唉,我都唔想講,o的人o下o下要係咁都無計,自己又唔係o的咩「勁人」,我只係一個寂寂無名的波子,做過o的乜都冇人會知、冇人會明o架啦。
  《雖然開心o既事唔會永遠都唔完,但係都希望唔開心o既事亦唔會一世啦!》
  雖然呢排有咁多唔順意o既事,但係完全冇影響我o地兩個,我反而覺得我o地之間加深o左了解。真係好彩有妳o係我身邊支持我咋,如果唔係,我諗我會... ...
  信我,我永遠都會同妳係埋一齊!

台長: 小波子
人氣(39) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文