24h購物| | PChome| 登入
2005-06-18 23:03:39| 人氣52| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

無奈

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

唉...
早兩日見工...
可以用"無奈" 呢兩個字形容.....
我已經重覆講左呢件事不下數十次, 唔會o向呢度再講~~~~~~~~~~~~~~~
************************************************************************

今日training
事實證明
我同shop o的同事比起call center 同事熟絡n倍
佢地可以一齊叫外賣都唔預我
好彩有shop 的tiffany & fanny 一齊食飯
如果唔係我會覺得自己好慘....

和tiffany 一起談tiffany & co...
哈哈... 原來tiffany = 靚野...
咁樣我第時個女都要叫tiffany先得~~~

台長: bo*n_n*ie*’`’*-,_,☆
人氣(52) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文