24h購物| | PChome| 登入
2008-07-16 00:07:53| 人氣44| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

五點半六點半

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

明日開始放3天大假, 所以好忙, 忙交低手尾

我由一早返來做做做, 到左4點, 已開始寫遺言,留手尾俾同事, 但其間又有好多野發生.所以.......一直做, 做到5:30

到5:30, 又有新野, 鬼佬阿SIR 俾財務追數, 有2個大隻佬上來, 當我講返呢件事俾家姐知時, 家姐問: 係唔係安信兄弟??

HAHA...... 其實這2位仁兄(一位阿叔,一位先生)似送貨, 我起初仲問佢: 係唔係送貨??

HAHA..... MISS LEE 話我唔驚, 好叻女

嗯... 如果你試過俾人追你數時, 你就會明(以前老豆冇供樓俾人追數), 而家, 只要你有張AEON卡, 在到期日三天忘了找數, 一定有職員搵你, 我試過啦:

A: X小姐, 你條數未清WOR
我:咩數呀?
A: 信用卡
我:吓,邊張?
A: AEON 吉之島
我:咁欠你幾多
A:連LATE CHARGE + 利息, 你欠$XXX (一定係3位數, 而且唔過800蚊)
我: 吓, 哦, 但係..... 你係咩人?
A: 我係AEON打來的
我: 咁你搵我, 就知我就係卡主GA? (分明玩下問下佢O者, 又唔同我對身份, 我點知佢係唔係真的)
A: 而家你欠我公司數, 係唔係幾百蚊都還唔到
我: 唔係呀, 我分明你唔記得啦, 你D數咁細
A:你知就好啦, 你幾時找清?
我: 幾時?? 你幫我WAIVE左個LATE CHARGE 先啦, 你批左, 我即找清
A:小姐, 你會幾時入數, 會用咩方法入數?
我: 你看唔到咩, 你又唔同我對資料, 我點知你係唔係真係AEON
A:咁我而家幫你做豁免, 你幾時入數
我:你收線後半小時內
A: 即係用繳費靈啦
我: 你理得我 (通常只會在對呢D CS人才會有真性情, HAHA)
A: 小姐, 你唔講清楚, 我幫你做唔到
我: 你做唔到, 咪叫你上司做, 唔好話我知你已係最大
A: 等等 (音樂聲成分鐘, 我真係得鬼等你, 收線)

隔一陣, A又打來話OK左
CHER........之前咁串咀做咩呀

講返在OFFICE, 同MISS LEE 商量過後, 又到左6點

完成埋我D遺言, 我6:30先打卡

又蝕左1個鐘俾佢

台長: 小妹
人氣(44) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: 小妹新聞透視 |
此分類下一篇:難得一見
此分類上一篇:無事了
TOP
詳全文