24h購物| | PChome| 登入
2008-06-22 11:17:44| 人氣28| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

賤物鬥窮人

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

星期五晚, 檢查牙齒之後, 同龍龍去了教協行了一個轉, 當我對龍說上教協行一會, 他的反應是錯愕, 而且在大廈樓下有一條人龍等升降機上去, 他有點無奈又可笑

我說: d野平d ga, 上去行個圈先去食飯啦

他無奈地: 好~~~

上到去, 可能環境太亂(至少不像一間超市吧), 很快我就去到文具架, 哇, 全個架都係筆, 原子筆,自動筆, sign-pen, 水筆,閃粉筆.....後面有好多擦膠, 間尺, 大大小小的notebook...... 最最最重要係有kitty, kuromi, mickey mouse, winnie the pooh....好多ga...

見龍龍悶等, 我叫他周圍行行吧, 他看到後面有些lego, 就望了幾眼笑說: 哈,教具??!!

我已被眼前一大掛miffy 筆搞到眼花瞭亂, 對他笑一笑又再文具架中自我陶醉(哈哈)

不一會, 龍龍拿了一盒朱古力餅來, 之後我地又行了零食架, 買呀買, 最後, 百五蚊出門

我地兩個人都好少行旺角, 根本唔知食咩好, 最好就搵間大家都有信心d, 又平平地的吃..... 登登登登, 佢提議去麥記, 但我實在不太想吃麥記, 最後去了KFC食新的MAX MEAL

食完DINNER, 去了旺角中心行, 買左10蚊7隻耳環(戴左有D敏感), 仲有買左幾對襪, 哇, 有D兩蚊, 有D三蚊, 買左5對, 都係15蚊咋

行過見到D衫, 哇, 平成咁O既............. 以前六七十蚊已叫平, 而家D衫二三十蚊JAR......

我問龍: 哇, 咁平O既

龍: 一睇就知係炒款啦

我: 但三十蚊JAR WOR, 個COST 咪好低

龍: 嗯

我: 咁以前買咪好傻仔

龍: 以前成本高,咩都貴

我: 而家都唔係低成咁呀MA

真係好平, 都係唔好買喇, 留返D錢先.

所以話, 賤物鬥窮人


台長: 小妹

您可能對以下文章有興趣

人氣(28) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: 小妹新聞透視 |
此分類下一篇:太陽先生開工喇
此分類上一篇:又喊又笑的一頓飯
TOP
詳全文