24h購物| | PChome| 登入
2008-04-13 03:38:29| 人氣27| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

執吓野先

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我每幾個月玩一次的 ((乾坤大挪移))又開始喇, 講真係真係好耐都冇執過野呢

上星期因為打爛左支酒, 搞到我又要搬開d矮櫃, 今晚, 我只係執我張書桌, 已執左我幾個鐘, 將上course的書pack好左, 再將層架放在桌上, 整理一下, 搞點.

先來個kuromi 大show off
呢d kuromi絕大部份都唔係我買, 所以, 要收起佢, 收埋我d回憶
俾我搵到個心心亞加力架, 係以前打算用來做display用的, 最後當然係不了了之啦

而家放在兩個file 架中間, 後面有我臨出門會噴的香水 ((都唔明支dissel用極都未用完, 2年幾喇))

最後, 這個架俾我夾左d相同公仔.


意外收穫~~~竟然俾我發現左兩個冇出現好耐的手袋, 最近我在找一個黑一個白的手袋, 我d手袋一向size都唔係細, 我用的都係大大個, 咁大個袋都會唔見??一直都本住我唔搵佢就會自然出返來的心理, 今晚竟俾我發現, 仲要在袋裡搵返以前日日都會用的lip gloss, 哈哈, 望返袋內有d咩, 哇, 2007年6月份區議員通訊, 我足足有7個月冇見過個袋

佩服佩服, 真的不能不稱讚自己, 竟然以前成日都用的袋會唔左幾個月...haha

台長: 小妹
人氣(27) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 小妹新聞透視 |
此分類下一篇:黑眼圈
此分類上一篇:搞亂檔之壽司店
TOP
詳全文