24h購物| | PChome| 登入
2007-12-23 00:47:35| 人氣24| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我的

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

最近很忙, 很少影相, 就算影都好少出鏡, 為左紀念這一年快完, 我出鏡喇..
這張影得我冇咁肥
與俊俊合照, 不過我手震
禮物SHOW-OFF, 第一次收到老闆的禮物, 是一隻CITICHAIN 的跳字錶, HAHA... 其實我諗佢一直以為我好細... HAHA....仲要係粉紅色... HAHA, 好啦, 咁我LADY D 啦

KUROMI~~陸生送的, 擺設也, 還有一個鬧鐘---生日禮物, 當然俾我狂鬧~搞錯呀你, 生日送我鐘(終)仲要係同埋陸公子送, 玩野呀你 (個ALARM 現於我OFFICE)


ANNI SUI唇彩, FION 送, 相信不是一份’求其’的禮物, 因為她在趕忙中都要買給我

KUROMI 縮骨傘, 柏立送, 都係O個句: 你肯送,我肯用, 怕你咩呀

仲有D咩~~~ 仲有藍藍那份LOR... HAHA

台長: 小妹
人氣(24) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: 小妹新聞透視 |
此分類下一篇:難題
此分類上一篇:加密
TOP
詳全文