24h購物| | PChome| 登入
2007-12-06 17:08:26| 人氣35| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

kuromi 與睡B

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

搞笑, 晚上的減壓活動就是玩岑童, 這回我奉他的媽命令, 要令這位晚上不睡的小B醒.

我對佢說: BB, KUROMI係姨姨的好朋友, 你唔可以蝦佢, 而家要起身同KUROMI玩

之後我就抱佢去KUROMI旁
你看, 他仍是熟睡的
就算我點樣轉佢, 佢都係唔醒
好喇... 終於都醒喇, 好在佢冇呱呱叫
當然要加埋我個俊俊啦
開始掙扎喇
喊左幾聲, 姐夫(即係岑生)走來, 佢對我話: ’阿姨呀, 你對佢做過D咩呀?’

我同俊俊扮傻: ’冇野呀’ 之後就逃離現場, HAHA

台長: 小妹
人氣(35) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: 小孩們~ATTENTION |
此分類下一篇:影多張先啦
此分類上一篇:岑童與kuromi
TOP
詳全文