24h購物| | PChome| 登入
2007-10-25 01:03:12| 人氣74| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

願望

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

為自己許一個願, 希望可以12月去旅行, 唔好在香港, 唔好開電話, 唔好對住某d人

點解明明係關係好的, 會搞成咁? 在愛與關懷大前提下, 我不認為這是對雙方/單方都是好受的

每年的12月都很難過, 今年, 我仲要寫report! 我阿head又走, 無主孤魂, 點好

一切都在渴望中渡過, 我想去另一個地方感受下聖誕節, 我想有個人陪在我身邊

上星期我同俊去toy r’ us, 佢好開心, 買左禮物, 又去公園... 我相信呢種快樂佢好耐都未試過, 而我都一樣

轉工之後, 一直都在忙, 終於我學曉了在朋友以外, 還有我的家庭, 照顧大肚的家姐, 心理輔導我阿媽, 地獄式教育俊俊, 還有罕有地lunch time打電話俾陸生

少了以前msn的朋友, 而家yahoo messenger內, 只有4個friends add左, 講真, 我冇時間去覆message, 唔怪得之藍藍以前咁耐都唔覆我.

接下來, 仲有好多seminars要去, 仲有budget, month end report等住我做

在無望中渴望~~~

快d退返d 學費俾我啦, 我要去玩呀~~~

台長: 小妹
人氣(74) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: 小妹新聞透視 |
此分類下一篇:又訓唔著
此分類上一篇:好耐咩
TOP
詳全文