24h購物| | PChome| 登入
2007-01-08 14:57:02| 人氣75| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

一皇三后

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

哈哈, 星期六收工, 我地一王三后去happy, 哇.... 先打頭陣的是我, 我一個人單刀直入, 視察過後, 一王二后到.

大王一開聲, 我地三個立即服侍周到, 請他用茶, 為他解帶(脫鞋), 只偶一不慎, 大王發怒, 他愈惡, 我地就愈覺佢神武....

最後, 我地玩左4個鐘, 就走左喇...

---------------------------------------------------
哈哈, 其實, 當日有d唔願意之下, 同左阿媽,家姐, 阿仔去唱k, 無錯, 係同我阿媽, 仲要係我媽請我地去...

首先我去到開房, 一個人自閉在房內15分鐘, 自己唱, 哇, 好明顯我仲係個病人, 把聲好’盟’, 唱女聲唱唔到, 頂多唱到d冇起伏的男聲.

小主(這是我家姐稱呼阿仔, 只適用於佢地冇爭野玩之時)黎到, 二話不說: ’我要飲檸檬茶’, ’我要除鞋’, 直情free過stay @ home.

當日, 我媽都有唱, 勁, 我媽同阿仔唱--無賴, 做隻貓做隻狗(愛與誠), 超人的主題曲, 仲有....問我, 無言的結局.

阿仔.... 佢一個人唱左5次’蝦母太狼’(哈姆太郎), 仲有...一句超肉緊的’baby, i love u so much’ -->’hurt so bad’

哈哈, 咁又過左幾個鐘...

我同柏立講: ’我今次比起上次仲犀利’

柏立:’點犀利?’

我:’上次都係一王二后(阿偉,nat同我),今次, 一王三后’

哈哈

台長: 小妹

您可能對以下文章有興趣

人氣(75) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: my baby! |
此分類下一篇:哭,不是專利
此分類上一篇:乘風破浪
TOP
詳全文