24h購物| | PChome| 登入
2004-08-10 15:23:37| 人氣7| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

又破財 ...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

9 – 8 – 04

O~ last 一day 既 job都做埋lu~ 有得收 $$ … hehe~ 唔講有幾多 … 係秘密~
阿叔俾幾多咪收囉~ 駛乜咁客氣~ 我又唔係冇做野!!

好早就收工 … ~1430 … so落左深水埗行左一陣先 … 點知又破財喇~

全場都冇 patriot 既 twins 256mb ddr-400 … d人見早兩期既 pc3 話 patriot d ram 最快之後 … 就兩間代理既舖頭都賣斷哂 … x_x … 等我想入貨都冇 … 而且我見個價位都炒高左 … so 決定唔買佢 …

轉買左我而家用開既 geil 256mb ddr-400 twins ( x2 ) 一pack …
hehe~ 而家部機有 1 GB 既 RAM … 行埋 dual channel + overlocking 到 416M …

夜晚返屋企先裝起 …又要搞搞過cmos 先可以成功開機 … 差d 仲以為 d ram 有問題 …不過睇黎要搵返把 cooler 吹吹先得 … 4 條ram 一齊拍住 run 好熱 …

下晝買完野充就約左 karl 出黎行街 … 仲以為係佢一個添 … 都係要拖埋 … x_x … 仲加埋 carol 同 elvis … 仲有人地個家姐 – Karen …

先去元氣食左個tea … 冇乜意慾想食 … coz 早幾日先食完 citysuper 個 d~ 相比起黎 … x_x

之後行吓 mk … carol要買件波衫俾佢細路 … wa~ 件野要 $7xx … 問我買唔買 … 俾我都詰是但啦~ 有個咁既家姐 … 我都想 …haha~

行多一陣 … carol同 elvis 就要過2人世界走先 … Karen 個 bf 又出現接佢 … haha~ 咁好既 chance … 當然要去睇吓樣啦~

ps : Karen 個bf 我真係第一次見 … 叫martin wor~ haha~

之後3 個人上左旅遊中心 … 佢地想去報 Thailand wor~ 月中我就自己去第二度玩 … hehe~ 佢有佢地兩個睇 … 我就冇乜興趣 ...

再行就去左新世紀擰公仔 … 睇書 … haha~ 係商務搵到本書叫 “ 200個愛和不愛既理由” … d reasons 好正~ 要 $55 … 今日用夠quota … 唔買喇~
ps : 我唔鍾意龜ga … 尢其是係公仔 … x_x … 我要魚!!

~2100 肚餓添~ 落左弼街口既津味食野 … 叫左碗酸辣牛肚米線 … 都幾好食 wor~ 夠入味~ karl 個碗既辣醬真係好辣 … 頂唔順ar~ 近排唔想食咁多辣野~

行多陣魚街就走 lu~ 好攰呢~ 又返工又行街 … zzz~

ps : 點解d 人成日都唔得閑 … 叫人wait 既 … ?? 可唔可以解答一吓~
haha~ 我笨ma~ 唔係傻ga~

台長: 尚未設定
人氣(7) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文