24h購物| | PChome| 登入
2004-06-07 12:23:35| 人氣8| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

食左兩餐飯~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

6 – 6 - 04

幾日以黎都病病地 … 冇乜心情去打日記 … 淨係 post 左幾首歌 …

呢日我地幾個人就約左 miss mo 食 lunch … 1100 就約左係青衣地鐵站等 … 早左1個字去到 … 就兜左青衣城一小圈 … 不過又俾我搵到 d 幾得意既 product~ 都係某某公仔 … a …

1 st one 見到既係 fanny … 之後 Ronald 又到 ~ haha~ 最遲個位係阿龜 … 唔通真係行得慢 d 既!? 3 個出現既時間相隔左成個鐘 …

同 miss 上左3樓既 “阿拉廚房” … 個名都幾怪 … 呢間係食上海菜 … 叫左 ~ 10個菜 … 數數先 …

涼拌青瓜 … 小籠飽 … 紅油炒手 ( 即雲吞+辣椒油 ) … 糖醋排骨 … 賽螃蟹 … 素菜蒸餃 … 酸菜炒年糕 … 好似仲有叫川椒蝦球 … 素鵝卷 …
haha~ 好似仲有但係唔記得lu~ 病到有少少失失憶添 …

食飽就傾閑計 … 傾到兩點半先走 … oooo … 又係 miss 出錢添~ 折實都要4百幾蚊 … 我地幾個都唔好意思 … 後補 sms 多謝佢啦~

miss 趕住走 … 我地幾個就繼續行青衣城 … 本來想出海邊影相 … 點知落雨 … 唯有行商場啦~ 行左幾間 shop … bluestar 竟然有益力多派 … 好吸引!! haha~ 兩個女仔就行左入去 … 我地兩個男仔就企左係出面囉~

再行就去左玩具反斗城 … 都係睇睇有咩 special 玩具 … haha~ 大家幾有童真~ 當然係冇乜買野啦~ Ronald 就買左盒會變色既筆 … 即係 chemical 反應之後會變色 … 買黎畫野都唔錯 … 可惜我畫功奇差 … x_x

之後就收到 call 上人屋企玩 … 唉~ 都係唔好提 … 病緊 … 完全冇心情玩 …

玩到 8點半先去食飯 … 落左葵芳 “金星” … 係某連鎖式機舖既名 .. 不過呢間係餐廳 … 叫左個4 人餐 but 5 個人食 … 不過真係好多餸 … 個個都食得好飽~

食到10點就走~ 各自返屋企lu~

ps : 點解次次都係兩 3 句就止 … 俾多兩句 response 都得呱~ 講多兩句唔係好難啫~ … =_= … 又唔駛蝕底既 … 唔係驚蝕俾我ar …

台長: 尚未設定
人氣(8) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文