24h購物| | PChome| 登入
2004-05-10 19:59:40| 人氣107| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我有一個傻瓜家姐

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日家姐勁搞笑,比我整蠱~★
話說我近排習慣左唔帶眼鏡出街,點知今日同家姐落街果陣,佢就迫我係個袋度拎番個眼鏡出唻帶,因為佢話咁樣對個腦唔好,就一路勁迫我帶囉。
最後我唸左一個好好ge方法,就係"轉移話題"!kaka......
佢迫我ge途中,我冇啦啦大叫" LOOK OVER THERE !! "
家姐就係度睇住我指住ge地方問: " wt over there ?? "咁囉~kakaka.....
佢重要周圍睇下一陣,then好奇怪咁問我喎~~哈哈哈!
佢見到我勁笑之後就知道左個真相lu~~哈哈哈!
最後我地兩個味一齊笑囉~~ so sweet~~^^

台長: 屎屎
人氣(107) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文