24h購物| | PChome| 登入
2004-04-17 00:36:11| 人氣97| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

番工小事件

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日番工冇遲到勁開心,成條MK都唔似平時咁多車,所以好快就落到去A1^^
番到去就開始同d同事吹水,又同D 阿sir講下笑咁★開心開心。
果度D阿sir真係好正家,成個細路哥咁,有時同d同事追逐打下咁,又拎曬我地d零食食㊣咁緊係除左果個屎sir啦...連其他阿sir見到佢都驚ge,個個即刻扮曬正經。屎sir心情唔好果日我地個個都冇得玩家啦,比佢見到一定死緊。。

今日我番2點到10點,見到有d好耐冇見ge同事真係幾開心,重傾下近況咁。
Daniel今日又好似平時咁問我要食d咩,哈哈...我冇啦啦想食香蕉乾,味話要食係包裝ge香蕉乾,一定要包裝,咁佢就落左去買,不過搵唔到佢上番唻就買左第二d零食比我,我同佢講都係想食香蕉乾,咁佢就落去尖咀搵,都冇喎,最後佢去左旺角搵到番唻,勁啊咁都搵到★超好食☆因為我唔要罐裝家,幾難買下~kaka...
"馬高"番工果陣又過唻陪我玩啦^^(佢係隔離樓做廣告家),好開心啊,又比d廣告我睇下,幾好啊佢d設計㊣同"馬高"係A1玩得最開心家啦~~不過佢好少走過唻陪我玩,除非屎sir過左去隔離樓,咁個個同事都會過曬過唻ge~~^^哈哈哈!
屎sir真係勁啊!
"黑衫"剪左頭髮啊!佢之前係一個長頭髮ge男仔唻家,而家短左有d唔慣tim~哈哈!原來佢半年剪一次家~~


台長: 屎屎
人氣(97) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文