24h購物| | PChome| 登入
2004-04-12 19:37:36| 人氣54| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

今日幾充實o家㊣

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日一早起身就開始做番D acc啦,做到成點幾就打比man約佢落去會所做功課,因為我有d acc唔識等佢教下我做,哇,好快咁我就做完曬d數啦,勁開心啊。
之後就同man傾下d近況lu,婷婷又話唻喎,結果我同man走果陣佢先唻。。
我地就去左7仔食ice-cream^^婷婷請★哈哈哈☆
企左係嘉湖食完ice-cream我地就一路慢步咁送man番屋企,婷婷又送番我番屋企,開心開心。。
好耐都味見過佢地啦,今日等man果陣重見到bonnie tim啊,哈哈!真係岩啦^^
次次見到佢地我都會好開心~~唔知點解呢~~

p.s:遲d我地一齊去飲茶啊^^ (呢個提意係我同婷岩岩唸出唻)
飲完茶之後就一齊去會所溫書書~~YOYO!!

台長: 屎屎
人氣(54) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文