24h購物| | PChome| 登入
2004-04-08 10:13:28| 人氣66| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Neway一記

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

琴日我同兩個堂妹重有二嬸一齊去左旺角間Newey,去度都5點幾lu,話可以唱到7點半..得兩個鐘冇所謂啦,點知我地唱唱下,Neway個人走左入唻off左我地部機話電腦有問題..never mind~☆But之後7點都味到佢地竟然cut左我地!!都唔知咩事!!
咁我堂妹味出去問個人囉,點知個人話係我地叫家喎!!重有我地間房係到7點ja喎!!
唔係啊嘛~~明明講左起碼7點半,冇人可以到8點都得家嘛。而家6點幾就cut左人重話係我地自已話cut..X~Y~Z~啊★
之後我地幾個人味同果度D人o曹囉(阿May重爆曬X)..佢地真係當我地白癡家喎~~
o曹完重要搞多陣先開番d野比我地,正啊''正''
走果陣重見到其他房已經清曬,其實琴日係勁多人唱K所以先搞到咁,爆場就要人走,真係太差啦~~

我都味算過唱K唱到咁ga....haha。。


台長: 屎屎
人氣(66) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文