24h購物| | PChome| 登入
2004-04-01 22:56:50| 人氣53| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

辛苦的一天

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

琴日lunch真係....辛苦。
我地一大班女仔去左台味度食野,點知我飲左少少茶就即刻覺得有d唔掂★
個胃一路痛,初初都覺得唔係D茶ge問題,為左要正實D茶有冇事,我再飲多幾口...
點知開始個胃勁痛,班女仔知道我唔掂都挪住我唻行,行行下已經覺得開始頭暈又想嘔,
咁我頂唔順之下坐左係路邊,辛苦到連講野都唔想...慘★
我重見到7個女仔圍住我,哈哈......D行人見到都望住曬我地。。
坐坐下終於忍唔住啦,要嘔!好在佢地有膠袋比我ja~嘔到一半有個路人甲重比左D白花油我tim~
呼,嘔完舒服番D就行番去學校lu.....
不過一路上堂個頭同個胃都不時咁痛.........
我財又唔多啊,點解身子會咁弱家呢??哈..........(苦笑中)

台長: 屎屎
人氣(53) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文