24h購物| | PChome| 登入
2004-03-23 20:35:03| 人氣82| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

18歲啦Bonnie★

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

生日快樂!係18歲生日快樂!哈哈....傻瓜Bonnie。
今日同MAN,婷婷,Bonnie重有婷男朋友佢地一齊係元朗廣場食飯,之後依玲搵我,原來佢登登比個past paper我家,好開心啊你咁愛我~唔該曬~^^
第一次見到婷男朋友,好想笑,因為我覺得佢好似婷婷細佬...
點都好啦,我比75分佢先,哈哈...因為第一次見,算高分家啦。
話時話,我覺得婷婷細佬對我都好有禮貌家喎,哈哈!對阿婷就冇咩禮貌咁。kaka....幾好幾好。
之後MAN,婷同佢男朋友都番番學,我就陪Bonnie去左銀座買野^^kaka....!
買完之後就一齊去左會所溫書,係會所重見到少少朋友仔,傾左一兩句咁啦。
番到屋企累到死,即訓...

講番琴晚,琴晚同軒(其實係謙),阿偉,肥文一齊去左元朗食晚飯。
話時話我都幾耐冇見佢地啦,肥文好串咀!哼哼,要打!
食完飯10到就上左波樓,玩左陣就同軒一齊番天水圍lu。
軒近排唔開心,同佢傾左少少野咁,希望佢唸通啦。

台長: 屎屎
人氣(82) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文