24h購物| | PChome| 登入
2004-11-15 18:48:56| 人氣44| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

新既一天又開始lu............

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今朝好早起佐身啦....
起左身整頭....
7:55番學...第一堂地理...cheap爆既一堂......我組員真係唔掂....堂堂講波!
真無耐.....
跟住又話要on duty啦喎!
on到勁悶...發覺早prefect只係個樣......
足人儀容往往俾人問候娘親!感覺一d都唔好受
跟住budd堂...俾阿sir玩死!!佢講一句!做功課細聲d我當咩都睇唔到下....
俾佢玩死!
跟住eng堂又俾miss 小啦...
佢好嬲!嬲到咩咁...
又話唔想點點點....
跟住lunch番左屋企同神奇明copyd歌詞出黎...
點知....出門口既時後.....
而經係塔11啦...
d鯩有唔知左嘜差野...停晒係3樓...
咁我咪唯有行落街囉...
支力到喊.....仲要跑添........=.=""
番到佢...唔見晒人都知咩事...
唯有同阿sir講!我去左廁所...所以遲左!
佢又信喎!
跟住兩堂econ....我好留心架....
跟住放學約左阿sir補econ....
正呀!明明地咁啦...
跟住補到6點幾就番屋企啦!
今晚好x多功課呀!
距離2005年仲有46日喳!

台長: 比支~發火啦~
人氣(44) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文