24h購物| | PChome| 登入
2003-11-03 01:42:15| 人氣57| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Halloween

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好平安咁過左個halloween,唔恐怖但有點唔開心。

今日晨咁早就tutor,但要等到6點幾放得學,(因為要上普通話) break時同左個同學仔去左屋企鋪頭到買水晶,我爸可以話送左條鏈俾佢,因為他瞞住我將一條原價200多元ge鏈以超低價賣左俾佢,同學仔,你走運了!

放左學就約左蕃薯同miu係又一城等,點知撞到子吠同發仔,佢地都諗住去過下節癮,不過最後我地係分開去。今次人丁好單薄得3個人,梗係啦好多人都有人約左,得番我地幾個,又約得忽,搞到有d又唔記得約,唉~

精明ge我地冇俾節日沖昏了頭腦,我地好明智咁去左唯一麵家食,唔知係唔係太明智,令到我地做左個好唔明智ge選擇,我地叫左個到最正ge野食,上菜時先發現我地叫ge只係樣子不同、但材餡料一樣ge野,(北京餡餅、鍋貼、淨雙併餃、雞翼烏冬同豆漿) 不過由於我地實在太鍾意食啦,所以都唔覺得厭,食哂,超開心!埋單都係位位25,真係抵到喊!

跟住就去左影貼紙相,影左d好搞笑ge野,hoho。最後去左個地方飲野傾計。
12點幾就歸家lu。

唔開心ge野唔想講,只希望睇番呢日dairy時已經唔記得。

台長: 梁碧碧
人氣(57) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文