24h購物| | PChome| 登入
2006-09-04 18:53:48| 人氣314| 回應3 | 上一篇 | 下一篇

Everything Will Flow

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


我對我的新聞台有好深的感情,

雖然街外的"卜"真的很漂亮,引誘著我,可是我捨不得捨棄它,

但它卻先把我拒諸門外了。

在yahoo開"卜"是因為要有它才可在朋友的卜留言(多麼霸道!),

沒有新聞台的日子,我唯有在那裡寄居。

現在新聞台好返了,但我卻住慣了那一邊,

雖然仍然喜歡我的新聞台,

可是我還是會在yahoo那裡住,

新聞台成了我的別墅,我也會時時回來這裡,

如果沒有yahoo ID的朋友要留言在這也可以。



----------------------------------------------------------------------



Suede
Head Music (1999)
Everything Will Flow

Watch the early morning sun, drip like blood from the day,
See the pretty people run, so many games to play
See the blue suburban dream, under the jet plane sky,
Sleep away and dream a dream
Life is just a lullaby

Oh, and everything will flow,

Watch the day begin again,
Whispering into the night,
See the pretty people play
Hurrying under the light,
A million cars, a million trains under the jet plane skies
Nothing lost nothing gained
Life is just a lullaby

The neon lights in the night tonight will say ’everything will flow’
The stars that shine in the open sky will say ’everything will flow’
The lovers kissed with an openness will say ’everything will flow’
The cars parked in the hypermarket know ’everything will flow’



台長: 小昆蟲
人氣(314) | 回應(3)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 自說自話 |
此分類下一篇:Merry Christmas
此分類上一篇:來不及

蝶,不好意思呀,一直忘了還你vcd-秋刀魚之味,我可以點還俾你呀??
2006-09-08 00:07:05
小昆蟲
脾:
《秋刀魚之味》係妳俾我的o架,所以我還俾妳,妳不用還我的。:)
2006-09-10 16:35:42
咦,又係喎...一時大意忘記了!!!
2006-09-15 00:29:20
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文