24h購物| | PChome| 登入
2005-12-16 10:17:50| 人氣117| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

聖誕節的電影

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

《無極》真係非常唔好睇,我已經當係卡通片咁睇,但都覺得好爛,爛到呢......

角色的名字又改得扮№"無歡公爵"、"傾城王妃"、"光明將軍"......真係好<咕嚕咕嚕魔法陣>feel。雖然有董瑋師傅做武指,但打的設計總是有點奇怪,也許是剪接出事,張東健同劉燁在籠子打的一場,真的打得不好看。

老老實實,《如果.愛》好睇好多。

香港十二月二十九日先上正場的《聖誕快樂(Merry Christmas)》在廿四、廿五號會有優先場,但我應該會等上正場先睇。

上年有一套在聖誕時份上的電影,叫《Bad Santa》(中文名唔記得),好好睇,又搞笑又感動,可是好像沒見過有出碟,如果有出碟我都想租回來重溫應纒節。

昨日發生鰦一件怪事。我昨午去了美術部開會,五點返到office檯面有份包得好靚(仲有噹噹做裝飾)的巧克力,原來係一向苛刻麻煩多多的阿太導演送給我的聖誕禮物,上面仲用張post-it祝我"聖誕快樂"添。我呢,真係受寵若驚,唔知俾咩反應。即時走去上網求教於橄欖人(好「電車男」添)。之後,我鼓起勇氣去道謝。真係呢,莫名其妙呀!


pic是《Bad Santa》的劇照,from http://www.imdb.com/title/tt0307987/

台長: 小昆蟲
人氣(117) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文