24h購物| | PChome| 登入
2005-07-05 15:18:31| 人氣39| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

13/5.名牌

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

  知道左其中一個係bigshow...po仲同我講話...咩lor...唔好講我知wor...怕我會亂稔...po話feel到一d№....maybe la...but我唔係好覺lor~!!

  xxxx xx x xxxx xx x ??

睇<<戰神>>~~好gd a~!!好似...我.同mum講劇d情...好gap..coz明明我係講ing我自己...其實...佢係唔係知個女講ing自己??y佢答d野...可以咁gd既??


余文樂...名牌...好gd a~

名牌身份最高 人人傾倒  人人都愛遇到  一到手將日漸愛慕
她 優點是無須宣佈 能數得出也是好
翻版身份最糟 連名字也冒一切事情都做到
你為何沒有心裝作同情被告?
別人只不過靠一種擁抱...
但我流血汗樂於做到...

台長: yan
人氣(39) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文