24h購物| | PChome| 登入
2003-05-18 12:44:26| 人氣30| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

白鴿

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我好怕白鴿, 你問阿花就知我有幾驚佢哋!
我都唔知點解我會咁驚佢哋, "小強"我都唔怕喎, 叫我自己一個撞入重慶大廈我都唔怕, 但係就好怕白鴿...
其實我都好怕雞的... 所以我一定唔會買生雞!! 都唔會行經雞檔!!
我上次行九龍仔公園, 鬼知有好多白鴿攔路, 我四周圍又無人畀膽我, 於是我就打電話畀朋友, 希望佢畀膽我! 我又跑又叫, 好辛苦先跑咗個段路... 之後腳都軟埋... 所以我下次再行時, 我決定兜路!
我遲啲會去澳洲, 果到啲白鴿好似無歐洲咁出名, 不過都係問吓朋友放心啲... 朋友既答案係"heaps...", 個心立即沈咗吓... 同我一齊澳洲的朋友仔, 請照顧吓我...
我唯一唔怕白鴿既時間就係佢以張相咁既方式係飯枱出現! 雞都ok!

台長: 云妮
人氣(30) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文