24h購物| | PChome| 登入
2004-01-19 23:17:28| 人氣14| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

久違了~~我近排的狀況是..

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好耐冇黎寫日誌喇,等我寫一寫我近排的狀況先啦~近排鐘情於日文,學得如火如荼。我是非常鐘情於日文,對於我黎講,日文就是興趣,就算有關日本的東西,我都有興趣想知。總而言之日本既所有我都想知,更想融入於日本文化當中,還想移居於日本添呀。我又鐘意聽日文歌,j rock歌最鐘意,雖然唔知佢講乜,但係我覺得唔緊要,因為我鐘意聽,至於點解鐘意呀,我覺得這是非筆墨能形容,都係您們去親身感受一下仲好啦^^"
另外,我作左首詩呀,請您們評一評分吧。雖然首詩慘左d,但我想與您們分享呢。請注意~詩名叫....『歲月無聲』。
【頹廢生活......生活惱倒、無依無靠、家不成家、經濟不景、家窮四壁、昔日光景、光景不再、一落千仗、頹門敗瓦、獨座街中、衣衫不整、愁眉心鎖、無家可歸、孤苦寧丁、浪蹟天涯、身無分文、淪為乞丐、飽經風霜、慘不忍睹、苦不堪言、歲月無聲。】
此詩乃俺作的,請多多指教。作的唔好請多多關照^^"
最後...我想講....我最喜歡日本(真冤氣喔^^"hehe..).....我想在夜深人靜的街或是無窮無盡的邊際之中,向著無人的四方大叫至聲嘶力竭...!多謝~

台長: 話喳喳管理員
人氣(14) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文