24h購物| | PChome| 登入
2006-02-27 01:50:46| 人氣19| 回應0 | 上一篇

SMS(1)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

不打緊吖…銘銘可以先陪穎穎返屋企,同你屋企人欽完茶之後先去踢波…再之後同穎食衙加唱k…我都知穎要就時間…很對不起…其實我覺得只要和穎一起和令穎開心就已經很好了…我就是很介意豬穎會感到不愉快…請穎任何情況下若果感到不開心,一足要跟銘說清楚,知道沒有?

不是舉手舉腳的問題…就是加重了你的負擔,要你在煩重的工作上再加上無謂嘅負擔…不管是多重或多輕微,就是不該!為所愛肩負是男人的工作嘛…我就是覺得可以令穎過得舒適才是有用的男人…很無用呢…銘仲有三個輕鐵站就下車了…穎豬洗白白沒有?

不用擔心啦…可能他們坐巴士比較慢少少啦…我估不關打邊爐事掛,應該無禁快反應啦…不要說銘怎樣,應該係銘話先…如果聽日都無好轉的話,就一定要去看醫生及休息一下,知不知道?現在先去冲個熱水涼,之後再找藥食…早點上床抖抖…我返到去冲完涼就即刻找你不過你要聽話噃,可唔可以先?乖豬呀!

不要介意銘所說的話…是銘太仔餘吧…給並不需要頴回應什麼…只要一日銘是愛穎的話,根本所有事情都是多餘的…銘對穎好,壓根兒就不是煀了要獲得什麼,銘只想穎覺得快樂就足夠…因此,銘並不需要穎為銘之前的短訊回應什麼,只是發了一些無謂的勞騷吧…請穎看完了就算…

今晚係咪始終也不是錫得夠…銘就覺得好似差了一點…

但係你整到我好痛呢…好憤怒囉…

你是不是到怡和先轉車呢?你那邊凍不凍呢?

你知銘的習慣不好要糾正…那穎的不良行煀又如何先…例如揀飲擇食啦…夜瞓啦…唔食飯啦…錦我都希望穎可以稍為改善一下…應該都唔係太過份吧…我想…

你返刻屋企要打比我噃…下次見豬一定要欣賞嘆你嘅新証件…等我催下媽咪早點煮飯先…錫錫豬^

係…不過就係衰在叫極拒唔好咬到我禁痛呢就永遠都唔聽話呢…

係呀…仲可以狠狠地錫我嘅穎豬添^不過銘豬真係好肚餓喇…我剛上了720喇…而家到金鐘…

係呀…仲要比銘銘咬鼻鼻添…hehe…

係呀…好期待添…銘已經回到家喇…現在先食飯…遲點先找穎…

係呀,我唔單止鍾意催你,更加鍾意吹你添…係咪唔得先?

係咩?錦等我得閒就去買定啲糖糖先啦…嗚…

係啦,我都覺得穎好似不大明白…銘每次叫她穿多一點,食嘢食多一些、早一些收工及休息,穎也是東拉西扯的求其帶過,請問如此的穎又怎能說服銘去依她的指示去做呢?早抖了,豬穎…

係起身禁乖呢就放過拒啦…否則的話,我就一於咬你咬到你叫救命…叫到聲沙…

係香港我就住你…下次你同我去旅行你就知…一於要你聲沙之餘,仲要無覺好瞓…問你死末…一於等你暈到怕!

台長: babylon100052
人氣(19) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文