24h購物| | PChome| 登入
2003-11-02 20:23:36| 人氣71| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

目標

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

2003 年 11 月 01 日 星期六 【晴】今晨刷牙時撞到炎蛇明,無見一輪,肥左又大左喎.
好食好住啦~
已經沒有再心跳,尖叫的感覺了.
見怪不怪了.

今日又係渡日如年三個鐘變成三日的煲冬瓜大日子,唉~一個字悶.
咁呢親家奶奶拎左本忽周返黎,有亞方生的訪問.
二話不說,就搶了~

好型.

有人問小肥點解會喜歡方生的?!
說真的,小肥不是因為他樣貌而喜歡他的.(當然,型係一個事實,bonus來的.說真的,剛看見他懶型的樣子,是有點反感的,但越睇越型~)
查實係因為他做人有目標,一樣事要做到就堅持做到為止.(有大志,我鍾意!!!哈哈!!)
以前睇過一篇報導,大概係話佢練左好多年參加比賽,但係比賽地點卻政局不穩定,好似好危咁.
很多人都退出了,但他堅持,因為他實在太想拿這個獎了.
結果,他成功了.

小肥從未參加過什麼個人比賽,從來做人就不會定下目標.
逆來順受,永遠不會plan定一下步該怎樣走.
當年中六時人家已經plan定讀那科,知道想讀的那科應該讀咩科,拎咩grade.
但小肥當年仍是什麼都不理的,想著有已經是bonus了.
直至中七吧,某天聽到他的訪問,得知他既要游水,又要唱歌,又要讀書.
反問自己,有咩要做?
答案只有讀書.
為何不可付出多些?
於是由當時開始定下目標,那就是努力地考好a-level.
每天堅持和man到樓下的自修室溫書,是真的努力地讀讀讀的.
結果考到一個比想像中好很多很多很多的成績.
令小肥第一次初嚐定下目標而成功的喜悅.

從此以後,小肥就以方生作為學習的目標了.
聽說方生將會拎second hon畢業的,那小肥也要定下目標跟他一樣,甚至勁過佢.
努力讀書~~~~~~
~~~振興豬PA.要勁過三~~~

P.S. 訪問中提及方生的理想對象.
「我最憎氹人,但往往女仔成日要人氹.明明想去果度食飯,又唔出聲,要我估,到我估錯又發我脾四,重問番我點解唔去果度.好心你有答案就講啦,又要制造個嬲既過程比我氹番.我都係鍾意女仔有目標既,獨立d,最怕d游手好閒,食野唔做野,今日唔知聽日事的靚妹.」

明白.

台長: 小肥
人氣(71) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文