24h購物| | PChome| 登入
2004-05-19 12:02:05| 人氣81| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

[隨筆] 自卑, 五月十八日 (2004)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

貓:


I don't know what I'm thinking... I'm screwed.
鑽牛角尖... 無故哭泣. 沒胃口. 自卑...像走火入魔. 思想走兩極. 重擊自己的床. 重擊自己的枕頭. 重擊電子琴的鍵盤. 把頭埋藏在枕頭裡﹑力歇﹑嚎叫﹑嚎叫.啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊.在邊緣... 快要掉下去. talk to me... touch me.... hug me.... kiss me....
hug me tight... please. please. I'm not hurt. No one hurts me. It's no body's fault. It's alll my fault. all. all. all. all of them. 點解我要諗這樣多.點解. 點解. 我知道自己有得揀. 定係無得揀? 定係性格決定自己既選擇? 係唔係真係唔好理人地點諗? 定係我自己覺得人地可能會點諗? 定係人地估我會覺得人地會點諗? 定係我自己唔好理0甘多淨係顧住自己點諗? 定係? 究竟邊D係我自己覺得邊D係屋企覺得? 乜野為之屋企既official意見? 有意見聽定係唔聽? 定係又係自己鍾意點揀就點揀? 如果我既theme係睇你睇亞媽睇亞爸睇你亞媽睇你亞爸, 我可以點? 定係我要轉theme? 定係我有D要轉有D唔駛轉? 定係我要抹晒呢D所謂既theme見步行步? 定係? talk to me.... hug me please. please. 係我錯. 係我唔0岩. 係我搞到你唔開心. 一定係我既錯. 罰我啦. 罰我啦. 唔好唔理我. 唔好. 唔好. 唔好. 係我諗埋一面. 係我搞成自己0甘. 睇多D書有屎用. 有屁用. 乜Q都唔識. 係. 我係D所謂乜Q藝術家性格. 諗埋一面. 自己鑽牛角尖. 自己整到人地擔心(定係你其實唔係好care). 自以為好理智, 其實就係丙. 贛居. 贛Q. 搞0甘多做乜. 寫0甘多做乜Q 0野. 自己寫啤自己睇定係等人黎可憐我. 唔駛可憐我! 我唔要人可憐. 我無乜野好可憐. 亞媽又好亞爸又好細佬又夠兄弟亞妹又好. 有自己房有大鋼琴有電子琴有電腦有BMX有TIME magazine有相有海報. 我有D人地無我有既海報collection. 要D人地做唔到我先做到既野先至有既collection. 唔係, 係人都做到呢D野, 我只係識0岩人, 適當時候講適當既野. 我好屎. 音乜Q野樂, 才乜Q野華. 低能既. 無. 我無. 我乜都唔識. 又唔識講野. 又唔識做. 又唔識掙錢. 又唔識諗. 淨係識得閂埋房門鑽牛角尖. 係. 番唔到轉頭. 諗左就諗左. 做左就做左. 我係鑊鑊甩底. 我係無心裝載. 我專登既. 信唔信? 信又點唔信又點. 鑊鑊都係我衰. 鑊鑊都係我唔著. 講乜Q野道理. 我無野講. 我自己都搞唔掂, 我無資格話人. 無. 我無. 點解. 我唔知呀. 我唔Q知呀. 啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊. 我無事. 叫完就無野. 聽日咪又係0甘. 好似好有條理好有見地好有上進心甘做一大堆野. 做乜Q野. 贛居. 唔好理我. 我靠唔住. 我係靠唔住... 唔好. 唔好走. 唔好dum低我. 唔好唔理我. talk to me... hug me. 啤我攬住你喊. 點解喊? 係, 我唔應該喊. 我無野好喊. 你唔鍾意我喊, 好. 男人唔應該喊. 係都唔響你面前喊. 係都唔好話你知我喊. 我無喊. 我無. 無. 貓. 應下我丫. 求下你丫. 唔得. 我應該直接同你講. 唔好理我. 我應該自動自覺打電話啤你. 我應該自動自覺. 我應該識做. 我應該識諗. 我依家唔識諗. 我唔識講野. 係我衰.




9:29pm May 18@my room

台長: Babida
人氣(81) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文