24h購物| | PChome| 登入
2015-09-28 17:04:09| 人氣156| 回應0 | 上一篇 | 下一篇
推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

哇!買DR-Max點讀筆教材仲有免息分期,『勁抵呀』!!

囡囡D英語成績好唔掂啊,請左個補習老師教左佢成年了,都唔見佢成績有提高好多,嚴重懷疑個補習老師水平,唉,本來屋企就唔係好有米,宜家請多個補習老師又要額外俾多筆錢出嚟,雖然話為左啊囡將來讀書會叻過人地,考間好D噶學校,但係真係好大壓力啊。

 

有次無意中行街經過見到DR MAX搞活動,走過去睇下,原來係賣兒童英語教材噶,我帶住啊囡行過去睇,點知啊囡好似好鐘意D教材咁,猛拉住我話要買,無辦法啦,啊囡鐘意得,又係學習噶資料,就買套俾佢學下。不過勁好啊,DR MAX點讀筆教材竟然仲可以免息分期喔,好Q抵,如果係幫到啊囡噶話,我翻去炒Q左個補習老師好過了。

 

翻到屋企之後我上網search左下,原來DR MAX都幾多人用緊,係兒童英語教材方面,DR MAX係英語專家,希望可以幫到啊囡啦,如果好用噶話我遲D再話俾廣大噶家長知!

台長: ayxiong1437
人氣(156) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 教育學習(進修、留學、學術研究、教育概況)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文