24h購物| | PChome| 登入
2004-09-27 19:38:26| 人氣54| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

是我的任性換來的結果……

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

昨天是傻佬佬的生日,我特別做左馬豆糕給他食,重有呀,要佢自己將幅砌圖砌好先可拆其他的生日禮物,原本好開心的一個生日,就係唱K的時候,比我自己的任性換來比自己的唔開心,其實我真的估不到你會真的這樣做,那刻我真的想喊,但連我自己都估唔到我好叻咁忍到走的時候,係下面喊得出,你真的以為我比煙薰到隻眼流眼水咩,但係咁又點,那刻我只知要玩的是我,所以我真的無嬲過只係好似比一個我好信的人插了一刀,好心痛,但最估不到是我再和你行街的時候,你再講了另一件事比我知,那刻我聽後覺得自己好傻好蠢,好唔開心,但我無立刻大喊,我唔想係你生日都要令你唔開心,我只怪自己不應玩到咁大,我原來係真的接受不到的,直至今天,我怪的也只會是我自己,我無怪過任何人,這幅月光,雖然好似好靚好靚,但又有誰知道那晚的月光下的我心情是如何的不安,可能我真的真的好好鍾意你,所以發生了見到了的事我才咁怪自己做錯!
今天原本開完會我都好想打比傻佬佬,但今天的我心情真的好差好壞我怕一拿住電話就又發脾氣,所以我先等到自己真的面對到那是發生了的事實,給自己慢慢的思考完才打給你,對唔住!
可能這事對你來說沒其他問題,但我就不能,不過我真係好想講你知我係真的好好好愛你,就算發生了什麼事,就算好似比一個我好信的人插了一刀的感覺,我都無怪過任何人,因為係我的任性換來的結果……

台長: 雪兒
人氣(54) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文