24h購物| | PChome| 登入
2004-09-21 22:59:30| 人氣52| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

多謝關心

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日估不到你會上來找我,只因你知我隻腳有事或是你其他事上有問題,但好多謝你上來睇下我有無事,我重以為我真係連同你做朋友都無得做,你做到連攞返些野都叫孖寶自己找我,點都好,你這份小小的關心已經足夠証明雖然我倆再做不到情侶,還可做朋友的!
本來今天真係無諗過出街,但估不到傻佬佬收工會叫埋我一齊出來,雖然你可以會怕我悶,但我知你將會自己又開始好忙,有得見你就算悶下我都無問題,而且傻佬佬原來都是幾小朋友,傾完整收完訂就立刻又買新玩具玩,唉!又多個新寵啦,我又低一級啦!!不過你今天問我,你生日諗住點玩你,你放心我一定唔會現在講的你等多五日啦!!

台長: 雪兒
人氣(52) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文