24h購物| | PChome| 登入
2006-07-03 09:26:00| 人氣15| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

6月23日至7月3日 日記

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

6月23日 晴
今日因為藥加病的關係.......
戰力大降........
好鬼眼訓~~好多書出

6月24日 晴
一早起身睇o佐兩話新番(幾乎無訓過)

中午搵楊大姐交收o的書
之後搵舊同事食飯........悶到我幾乎想死.........
落旺角前搵加山吹o佐陣水
同閃光食完野行o佐陣旺角
最後上基地吹o佐一陣就返屋企.........

由於病到七彩的問題........全日做過的事都無乜記憶.........
老實講真係應該係屋企休息一日就算........
本月財政預算最後都係變返紅色........真係脫力.......

6月25日 晴
一早起身有記憶混亂的情況,
問題不少,不過影響未算太大.....亦在自身的察覺之下,
身體還是一團糟........
右腳受傷以致左腳負擔太重亦傷埋.......
個肚又完全唔知做乜........o的痛好似周圍走咁.....
非常肚餓的同時又異常性無食慾.......
現在感覺全身都唔掂........
再咁落去真係死人.........
不過問題係現在一定要支持到去旅行個日.....
就算死都唔可以病........
今個月又請病假太多.......又唔請得假.......
點算?

一早家母又哦我最近好似好唔開心咁........
問我有乜事.......我咪話有少少唔舒服咁.......
(唔可以講實情.否則又唔會俾我返工)
點知又俾佢講到我係唔係工作唔如意之類.......
真係慘.......完全係精神+肉體的攻擊........
返工前已經半死狀態.......
想搭車訓又.......坐在隔離的一位婆婆又唔識落車,
想我提佢,搞到我又唔敢訓........
返到公司一直忙到飯都無食過........算啦
反正無胃口........返到屋企煮o佐一o的菜食.....
好辛苦咁又食哂.......

Soul Link完了~~意料之外結局老套,但合我口味....
不過還是本期我有睇的新番中算是最下位的作品之一,
(咁你又睇哂?無計~~奈奈美萌嗎.....)

加山原來係氣氛重於畫面派.......
記錄記錄.......難怪當年咁鍾意睇noir啦.......

仲有五日.........!!!!絕對防衛線全開!!!
我相信人的意志係能夠超越肉體的!!!!!!!
(已經傻o佐了~~~~~)

夢.....那絕對是另一人的人生........
但到底是誰呢?想不起

6月26日 晴
訓到臨返工先起身........
夢同現實有點交錯.......有點抽離唔到.......
要一段時間先回復正常.......

廢棄公主4完讀~
o的書咁快睇哂真係麻煩.....

身體狀況唔知叫好o佐定差o佐.......
時痛時唔痛........
我已經判斷唔到啦.....死

返到屋企先知媽叉個場o的設定唔少問題...
不過真係太攰無時間細心研究.......死.......
解決o佐眼前問題先啦~orz

6月27日 晴
平安又一日.......
病痛繼續.........仲未死得算奇蹟.....
支持多三日就旅行........
點都要支持落去......orz

6月28日 雨
午飯有返食慾,
感覺好返唔少........希望唔係回光反照(逃)
距離命運之日仲有兩日~~~

6月29日 雨
好彩收到工.......
忙到七彩.......
好彩戰力回復九成.......否則真係唔掂
支持埋最後一日~~

小次郎又散死貨........

6月30日 晴
最後都要OT~
仲係旺角排成個鍾頭隊等小巴.........
好攰~~~~
明日旅行死得

7月1+2日 晴
因為時間雖然兩天,但在我手上只是一天
結果~最後只係訓o佐兩個鍾就出發旅行.......

一早放低o的pvc同書俾加山~
去到東涌已經遲到,大家都食緊野,
無奈最後都無機會加單買野食.........
食o佐個少少野就大伙們一同去超市買野(間野已經由百佳改o佐做Taste)
之後一同搭巴士上山,
每次搭這些住山路的巴士時,我都會想,建造這種山路的人真的很辛苦,
幾經辛苦終於殺到入屋~
又因為層數問題搞o佐一陣~
之後同閃光,橙貓,cat0079,小人物去踢波~
因為烈日當空~結果大家的戰力都刪減了80%以上的頹打~~
我因為體力不繼打算早閃,點知又遇到大隊去打波而再返回球場,
不過由於實在打得太頹,好快大家又退返去lu~
但係都算要盡興了~
返到屋大家都係打機+玩uno+啤牌之類~~
玩孖車的技術已經最少退步o佐八成以上(老兵的時代過去了~其實係無心機玩)
部nds又神神地..........算啦.......唉
晚飯燒野食個時真係勁肚餓,結果好難得一直食到尾~
通頂作戰人們一個又一個倒下~~
結果自己都係早上五點左右,太累訓o佐一個鍾~
起身之後無乜野做繼續玩~~
玩到九點左右開始唔舒服.......勁肚痛........
結果又休息o佐個幾鍾.......最後影哂相~~之後又出發去旺角
去到旺角之前先到美孚拿回昨日放係加山個度o的野,
之後去到金牌食飯,不過因為唔舒服的關係.......食得唔多.........
去噤錢時收到alex電話~~結果離開大隊去到信和~~
行o佐幾個鍾頭旺角~~乜錢都使得七七八八之後~~~
返屋企沖涼,食藥訓覺.........一訓就十五個鍾.........
7月3日 雨
一訓就15個鍾........

大半日在家休息~~
包o佐十幾書~整理書架~
開了水著saber玩,但最後都諗唔到好位置放....
最後只係將竹刀放到王之財寶就入盒了~

晚上出旺角同傑特行個圈.......
作為一個初心者.....第一次玩旦....
佢一下子都玩o佐百幾.....但無乜目標.....

入了瑪麗亞的凝望#5同替家母買mouse~
買了50隻dvd-r同巴哈姆兄交收套fate旦~
咁又一日~
p.s家妹的暑假工是書展推出的雜誌「MINA」的編輯~~有興趣的朋友多謝惠顧~
(謎之音:流雜誌關我乜事?
車:唔關o架~我都唔會睇(逃)

台長: Asurada
人氣(15) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文