24h購物| | PChome| 登入
2005-10-16 06:55:46| 人氣12| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

9月10日 至10月15日日記

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

9月10日 晴
今日是破財之日.........
megami~~三本寄生獸~~一隻pvc~~幾本漫畫.........仲要落訂...........

人亦好支力~~
今日開會...........方墨真係搞電台..........遲下又會好忙

續地場兄事件.......
其實地場兄年紀比我大,其實佢自己都識諗.........
只是一時想唔通而已.......不過地場事件其實同當年我離開RL的事件很相似
不同的是天狼影響力太大,成班都可以唔講道理去幫佢.........
而阿酒則有影響力,但大部份人還能夠理性分析同珍惜朋友而已.......

最起碼唔會有百目鬼玩老翻就邪魔外道~
天狼玩老翻就理所當然的不合理現象........

我個人來講只要一個討論區,意見不同的總有,
只要不是來存心搵笨或是搞事又或是來討論區是溝女的混帳~
我都唔會覺得有問題.........就算言論上不合.......
只要有個人觀點我都會認同........

最起碼我不會因為美亞的死這類事情而暴走.........
雖然我愛ACG........但我亦不會因為觀點上的不同而和人爭議........
我比較喜歡聽和我不同的價值觀........這樣還有點得著........

這也許就是我覺得自己在RL浪費了多年青春的理由........
一個只有單一價值觀的世界.........只會停滯不前.........

世上那有可能只有一條道路.........人生就是可以自己選擇.........
只要不做壞事........就不會有所謂錯的道路........
因為沒有絕對正確的路,人只要貫徹自己心中的正義!
貫徹自己想走的路!只要不影響他人!誰敢說此人生路不正確?

9月11日晴
休息一天

開始睇攻殼.........可能會中毒.........

我只是一個漫畫愛好者,絕對不是otaku,請大家相信我~

以全裝備消滅小強至今四日.....已經殺了超過30隻小強.........(但大隻好少.....大部份係好細隻的小強仔)幸好書架方面暫時未見.........
消滅地點大都在門口位..........看來由其他鄰居入侵過來的機會很大...........

收拾了書架~~~

9月12日 雨
放假後返工第一日...........

身體有點不舒服.......
攻殼已經睇完第二隻碟(十三話)
沒有蘿莉的話........雖然精彩,但睇得好辛苦...........

潛伏在電腦枱多時的「小強王」,終於被我所殺!!!!
太感動了~~~~

個人真係好唔舒服.........明日再係咁或者真係要請返日假........

9月13日 雨
終於倒下了.........
食藥--->訓覺--->食藥-->訓覺.........
好支力........訓o佐一整天

9月14日 晴
重病中.........繼續昏睡中

9月15日 晴
重病返工.....返到公司已經後悔..........

半死狀態下完全今天工作.........死.............

HK高登動漫組敗家比賽...........呵呵~~
睇下今次又入唔入到三甲........賺少少錢睇漫畫~

在此謝過各位好友關心在下~~~好感動~~

9月16日 晴
返通頂..........
個人好迷糊.........就死.........

近一個星期都無乜聯絡加山大人..........
因為病到七彩加喉嚨痛.........真係唔想講野.........

星期六又唔夠訓.......又病.......又忙........真係死得

9月17日 雨
一出街就落雨..........

SEED D到尾聲~~真是垃圾到咁的動畫好少見..........

入O佐兩隻GAME..........大合奏唔多識玩.........諗緊都係放返佢出去~

身體狀況繼續差..........

加山都係見一陣,方墨開會都要早走.........真係死得..........

9月18日雨
今日繼續病~~

先感謝Irena的一票~~

涼宮春日的消失寫得不錯.........起碼有第一本的水準.........

9月19日 晴
一早起來~~
身體感覺好好多.........感覺除了小小不舒服之外........
起碼可以行動自如了........講野都唔使就住就住.........
大概差不多好返吧~~~

任天堂新機好有創意~~~
真係有少少想買~~~

10月財政大危機........理財方面真係要小心小小.........

今日工作順利~~如果見唔到某君就更好了~~

9月20日 晴
工作順利~~

其實我對傑特有時真是似支持者多於朋友~
關係其實幾微妙........因為傑特雖然有時講野自大又唔顧人感受,
但正因為我性格是太顧人感受而不太敢言,
有時會為免得失他人而就住就住~所以他的特質很吸引我~
而小楊則像是我的前輩一樣(雖然同年出生)
往往要他多多指導我這個笨蛋.........
老實講........現在的我有點後悔當年為了搞meeting之類浪費的時光,
所以現在再努力要追上去是很辛苦的........

在方墨中,自己的立場有時很微妙........
因為在我從不覺得自己在眾人之中有什麼特別強的一面........
雖然看得比別人多,但總是欠了一些獨特的觀點.........

今個月真是.........很麻煩~

9月21日 晴
今日工作順利~~~

10月危機繼續...........

其實好多時在日記打的都係用來發洩一下當日心情..........
有時真正想法可能又只是一時三刻的事........
所以都好怕有人借題發揮..........
有如當日小幻因為我一個感到不安的留言就興師問罪........
最後搞到不歡而散就最怕...........

始終我這裡打的日記其實好多時都有所矛盾........
因為我這個人就是如此.......雖然異常小氣,但好多時又選擇性健忘~
基本上一次半次的不快,有時唔睇返日記都唔記得~
不過積少成多就唔會令我忘記~
怨恨亦從此而來...........

9月22日 晴
打風打唔成~~好事

一位同事昨日在旺角跌o佐一個成二千銀的手提電話........
竟然有人拿去差館..........可惜警察方面唔可以俾個位好人的資料我同事.......
我同事想好好答謝此位良好市民都唔得.......
老實講........在旺角拾到電話.........拿去放仲易過交差館.........
這種好人在旺角1000人都未必有一個.............
果然好人是有好報的.............

今日工作順利~~~

7月23日 晴
打風未成.........

工作順利........吧..........差一點就是一點.........

FMP好正~~~~~~
明日又忙到反肚

9月24日 雨
今日果真好忙~

心理醫生恭介真係幾好睇~~

今日又有唔少書出..........

泰沙等身大海報手入..........真係好怨念下........
我見有人一口氣入四五本~

方墨電台開會.........又有排煩

9月25日 雨
一返工就落雨.........成身濕哂咁返工.........

明明係阻住仲話幫手........
如果唔係客,真係一野車埋去..........

最近睡眠出問題.........隔幾日要食一次藥先訓到.........
唔係就通頂都好鬼精神..........

妹妹公主夢工場好好玩!

9月26日 雨
屋企人曾經講過.........
我這個人的優點同缺點都係太無爭勝心同強烈的欲望.........
所以大多數時間都非常懶散..........
其實輸贏真係唔睇得太重.........雖然任何遊戲比賽都會盡全力........
但輸贏真係唔睇得咁重.......
有時面對明顯比自己弱的對手都一定會不自覺手下留情....
往往發現.......有時手下留情反而害了自己........

我其實都知道.........自己追求的只是眼前的安穩.........
不論任何事.....我知道屬於我的........我一定會得到........
不屬於自己的.........從不去強求........
也許是我太相信自己的宿命.......
也許是因為我知道窮一生的力量都不能擺脫命運.........

我知道這種想法很消極..........
因為我亦曾以為人生是可以選擇..........
但命運不停告訴我.......如何去追求得不到的事物亦只會吃力不討好........
反而屬於自己的.....就算不去追求.........最後還是會到自己面前........

9月27日 晴
肚潟到想死..........
胢o佐四五次幾乎死得........腳都軟埋........
仲未知食錯乜野........暫時只係估公司o的野有問題........但其他人又無事.........

今日打到這裡算了都係好好休息

9月28日 晴
身體好返好多........照常返工..........

俾個傻仔激到發火........
差點開片收場........我要報仇~~~~~~~~~

今日部電腦又神神地........我自己又神神地.........
點搞?

9月29日 晴
竟然咁早出糧單~~但未出糧

自己太無感覺........
流到成地血都唔知.........(雖然唔係多.........)

工作順利~~

9月30日 晴
出糧了~~~~

這兩日工作都好忙.........幾乎無停過.........

明日就係假期.........因為唔記得明日係公眾假期.........
所以失去o佐一次搞meeting的機會.........

星期一的時候預計明日會好得閒.......
估唔到到o佐今日.........明日竟然有6個meeting可以去...........
由早上六點至晚上11點都有.........
不過時間撞到七彩.......要去哂除o佐要有時光機........仲要使唔少錢.......
暫時決定選擇性出一兩個算數了.........(今個月開支好大下.........現在已經計到赤字)

10月1日 晴
今日好忙........六個meeting最後出o佐三個半..........
睡撗行作戰X
秋祭O
小人物O
閃光1/2
基地X
晚會O

今日最後都睇唔哂攻殼第三集碟.............
睇完漫畫心理醫生~~真係唔錯
SEED D大結局.........看了動廿多年來少有的爛作.........一個字服!!!!

今日入o佐老師旦同s旦~~書反而無乜點買~

10月2日 雨
受傷了.........
隻腳痛到七彩..........明日未知返唔返到工..........

高登動漫組的收藏區比賽結果公佈..........
竟然得到冠軍.........比預期季軍開心死........
雖然投票幾乎係一直領先其他對手,但幾度俾對手追平.........
感謝支持自己的朋友,特別是Irena那一票.........
因為我只是嬴第二名兩票........所以每一票都很重要.........

不過今日真正的對手唔多.......
如果GAF又搞同類比賽的話.........肯定十名唔入.........

10月3日 晴
一早起身就痛到行都行唔到
最後還是在家休息..........

看過醫生及食藥休息後~晚上已經無事了.........

10月4日 晴
一早六點俾阿媽叫起身搞電腦,之後訓唔返...........

之後陪家母買野加食早餐

返到屋企煲攻殼之後去飛髮~~

之後去旺角買少少野就同加山去基地

去到基地先知無門口入,最後齊人之後一齊去食飯(好甘下.......)
之後一齊去睇攻殼~~~!!

期待已久的漫畫版現視研已出~~正!!(宅專用)

10月5日 晴
家母一早七點叫醒起身幫她搞部腦........
連續三日無覺好訓........結果還是發脾氣了.........
事後的確有點後悔........不過那個時候我的確已經控制唔到自己.....
已經因為過度疲累下失神..........

開始度方墨電台的稿件........
將來開台的話,還請多多支持呀(笑)

踢加山入方墨作戰進行中........
到底單憑我一個人的力量,可唔可以做到呢?

10月6日 晴
今日個財政非常麻煩...........
特別係今個星期........現在單是搞掂今個星期都已經好頭痛.........

身體方面.........出現異常的疲憊.........
感覺真是有點命不久已似的........

10月7日 晴
好累~~~~

真係好累..........

10月8日 晴
電腦問題搞到一頭煙.............

今日又係四維都火頭的日子.........

BT MEETING搞唔成~
無時間見笑面~
小楊只係食到午飯.........
同加山阿GOZ遊一會旺角
最後基地開會講電台o的野.......
我未開過咪........所以會好俾心機做功課.........
好累~~

今日使o佐好多錢..........現在好窮...........

星人個套gpx特典好想入..........
笑面隻平夏美又想入..........

成千銀買o佐隻可動saber........暫時係手上最貴的pvc.........

10月9日 晴
重申一次..........
我唔係御宅族..........

只是一個比一般人多睇幾本漫畫的普通人..........

事源是近期.........
不論到方墨也好........同加山他們行街也好.........
甚至到相熟的店舖也好........身邊的人都總是話我係otaku..........
點搞..........

繼續諗電台稿.............

10月10日 晴
今日係雙十節..........
通常會記得今曰的原因..........
係因為當年10月10日就是Aclub的週年記念..........
如果唔係摺的話........都出o佐廿幾年.........

今日除工作外........個腦都係諗緊電台o的野...........
仲有五日........有點緊張~

10月11日晴
因為天氣轉涼...........
訓覺時間開始加長...........
狀態亦開始回來了.........

星期六錄音可能改期..........
萌大賽暫時克制教皇神.........

度稿繼續.........

10月12日 晴
電台問題解決~~

傑特終於給我們的FMP電波毒害了~~嘿~~

星期日BBQ..........感覺實死無生..........

10月13日 晴
今日工作順利~~

一口氣追返五期生肖奇緣..........好支力~~

做方墨的漫畫評審........做得認真的話,真係幾辛苦........

GAF PVC最強二人相繼淡出.........
有點失落~

10月14日 晴
工作順利

SABER毛公仔已出~~好鬼開心~~明日有得玩

今日好鬼多電話.............

我還要更加更加努力!!!

軒已經成了方墨攻擊目標~

方墨最近多小白.......作戰準備中........

電台稿件努力中.........明日就開咪了.......多多指教~

10月15日 晴
今日方墨錄音.........
好緊張.........緊張到幾乎暈倒.........
雖然之前做足功課........但估唔到正式開咪壓力會咁大.........
NG o佐幾次........令到大家遲o佐食飯真係唔好意思.........
唔該哂小楊幫忙.....辛苦o佐月地同alex.........亦唔該牛奶.........

遲下播出的時候....希望大家唔好笑我^^!

今日saber毛公仔手入~~真係好開心~~

台長: Asurada
人氣(12) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文