24h購物| | PChome| 登入
2008-04-09 21:48:39| 人氣1,564| 回應2 | 上一篇 | 下一篇

芭比女孩....歌詞...ˇˇ英文課的 超多低:(

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

芭比娃娃 Barbie Girl

Hi Barbie , Hi Ken
嗨 芭比 , 嗨 肯
Do you wanna go for a ride
想出去兜兜風嗎 ?
Sure Ken , Jump in
當然啦 肯 上來吧


I’m a barbie girl, in a barbie world
我是個芭比娃娃 活在芭比的世界中
Life in plastic, it’s fantastic
生活在荒誕的塑膠世界裡

You can brush my hair, undress me everywhere
你可以幫我梳梳頭 脫掉我的衣服
Imagination, life is your creation
我的人生來自你的想像力

Come on Barbie, let’s go party !
來吧芭比 咱們去派對


Chorus
I’m a blond bimbo girl, in a fantasy world
我是個奇妙世界中的金髮尤物
Dress me up, make it tight, I’m your dolly
幫我著裝 打上一個蝴蝶結 我是你的洋娃娃
You’re my doll, rock’n roll, feel the glamour in pink
你是我的娃娃 搖滾吧 感受那粉紅色的誘惑
Kiss me here, touch me there, hanky panky
親吻我 觸摸我 曖昧不明的小把戲 (做愛)
You can touch, you can play, if you say: "I’m always yours"
你可以摸我 可以玩弄我 只要你說"我永遠是你的"

Chorus
Come on Barbie, let’s go party !
來吧芭比 咱們去派對
Come on Barbie, let’s go party !
來吧芭比 咱們去派對
Come on Barbie, let’s go party !
來吧芭比 咱們去派對
Come on Barbie, let’s go party !
來吧芭比 咱們去派對

Make me walk, make me talk, do whatever you please
讓我行走 讓我說話 做任何你想要的事
I can act like a star, I can beg on my knees
我可以像一個超級巨星 也可以跪地球饒
Come jump in, bimbo friend, let us do it again
跳進來吧 傻子們 讓我們再來一次
Hit the town, fool around, let’s go party
搞的婚外情 咱們去派對玩玩吧

You can touch, you can play, if you say: "I’m always yours"
你可以摸我 可以玩弄我 只要你說"我永遠是你的"
You can touch, you can play, if you say: "I’m always yours"
你可以摸我 可以玩弄我 只要你說"我永遠是你的"

Come on Barbie, let’s go party !
來吧芭比 咱們去派對
Come on Barbie, let’s go party !
來吧芭比 咱們去派對
Come on Barbie, let’s go party !
來吧芭比 咱們去派對
Come on Barbie, let’s go party !
來吧芭比 咱們去派對


Chorus

Chorus

Come on Barbie, let’s go party !
來吧芭比 咱們去派對
Come on Barbie, let’s go party !
來吧芭比 咱們去派對
Come on Barbie, let’s go party !
來吧芭比 咱們去派對
Come on Barbie, let’s go party !
來吧芭比 咱們去派對


Oh, I’m having so much fun
噢 我玩的很開心
Well Barbie, we are just getting started
嗯 芭比 我們才剛開始呢
Oh, I love you Ken
噢 肯 我愛你

台長: M a y 
人氣(1,564) | 回應(2)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

☞ 婷咩 &#9
有點變態ˋ



哈 XD





噗:)
2008-04-13 13:50:35
索賓.
有點色
2012-04-18 19:58:05
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文