24h購物| | PChome| 登入
2007-06-20 16:21:29| 人氣17| 回應0 | 下一篇

英文笑話

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

A Busy Patient
Patient: Doctor, I feel so weak.
Doctor: Okay, let me check.
Patient: What’s wrong with me?
Doctor: You are physically exhausted. You need more nutrition.
Patient: How can I get enough nutrition quickly? I am a very busy man.
Doctor: Intravenous drip.
Patient: How long would it take?
Doctor: A couple of hours.
Patient: (Points to the intravenous drip bottle) May I drink it? I can
finish it in three minutes.
 
繁忙的病人
病人:醫生,我覺得渾身無力。
醫生:好,讓我檢查檢查。
病人:我怎麼了?
醫生:體力過渡消耗,你需要增加營養。
病人:我是個大忙人,有甚麼辦法能叫我快點獲得足夠的營養?
醫生:打點滴。
病人:打點滴要多久?
醫生:兩三個小時。
病人:(手指著裝有點滴的瓶子)可不可以用喝的?我三分鐘就能把它喝完。
英文笑話

A Small Dragon
Xiao-long: Ma, why did you name me Xiao-long (a small dragon)?
Mother: Because when I was pregnant with you, I dreamed of a small
dragon.
Xiao-long: Oh! I see. . .But, but, but, if what you dreamed of was not
a small dragon, but a small pig, then . . .
 
小 龍
小龍:媽,為甚麼您給我起名字叫小龍?
媽:因為當我懷你的時候,我夢過一條小龍。
小龍:喔!我明白了。但是,但是,但是如果您夢到的不是小龍而是小豬那 . .

台長: J.美*~
人氣(17) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文