24h購物| | PChome| 登入
2006-01-16 22:04:13| 人氣48| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

夕陽無限好.....?

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

FINAL EXAM 現在進行時......


尋晚睇左05年度嘀十大勁歌


李克勤終于決定同佢排左拖甘耐既女友結婚...

好感動...


一個男人當住全港既人麵前同佢女友求婚..

我唸,如果我繫盧淑儀一定當場會喊~


甘童話式既場麵可以睇到..係我既倖運...


因為,至少我呢世應該都5會遇到甘浪漫既求婚方式....



由果一刻開始,我髮覺,其實李克勤都5錯吖!^^


近排髮生好多嘢,俾人憎,亦試過憎人.


囬頭望,先髮覺




憎人,真係一件好辛苦既事...


衹會令我變得更加醜陋而已..



甚至連我都感覺到自己既心靈係度扭麯......


我5想甘.................




想得最多既係,<野豬>裏麵脩二講既果句臺詞..


"被人討厭.真的很寂寞"




或者,是有點點吧?




可靠的人都唔係身邊的那種感覺....
俾人遺棄既感覺.........真是,有那麼一點點難過呢............



我既性格,果然還是很惡劣啊..........




甚麼時候材能學得乖一點呢?





應該,還是





不可能的吧?






=================================


尋晚,十大,我終于都好完整嘀聽完暸<夕陽無限好>



歌詞,真的寫的好好........



>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>


夕阳无限好
歌手:陈奕迅

多经典的歌后 一刹眼已走
缠绵着青葱的山丘 转眼变蚁丘
这个刹那宇宙 拒绝永久
世事无常还是未看够 还未看透

多好玩的东西 早晚会放低
从前并肩的好兄弟 可会撑到底
爱侣爱到一个地步 便另觅安慰
枉当初苦苦送礼 最艳的花卉 最后化烂泥

夕阳无限好 天色已黄昏
本想去凭爱 去换最灿烂一生
想不到长吻 带来更永恒伤感
夕阳无限好 却是近黄昏
高峰的快感 刹那失陷
风花雪月不肯等人 要献便献吻

多风光的海岛 一秒变废土
长存在心底的倾慕 一秒够细数
每秒每晚仿似大盗
偷走的青春一天天变老
只可追忆到 想追追不到

夕阳无限好 天色已黄昏
本想去凭爱 去换最灿烂一生
想不到长吻 带来更永恒伤感
夕阳无限好 却是近黄昏
高峰的快感 刹那失陷
风花雪月不肯等人 要献便献吻

好风景多的是 夕阳平常事
然而每天眼见的 永远不相似


台長: /аr.(嘴
人氣(48) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文