24h購物| | PChome| 登入
2004-08-20 09:47:29| 人氣28| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

玩足14個鍾?!?

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

19/08/2004
今日又玩通頂~
哈哈~媽咪有微言啦~
留左嚮屋企三大日~
出去玩下都唔太過份啦!!



六點幾約左亞席出左土瓜灣睇醫生~
之後去左旺角打機~
竟然有意外收穫~哈哈哈!!!
我今日覺得亞席對我好左~
唔知點講~佢好似識照顧人左~
不過我又講唔出咩實例~
總之感覺舒服!!!!^0^

本來諗住去電個靚頭~
不過因為窮~再加上用多D心機GEL就可以GEL到攣攣地~
咁就挨住先啦~哈哈哈~
同亞Thy+亞Kin見左一見~
不過佢地唔肯盛讚我~好唔開心囉!!
亞Thy~你鍾唔鍾意呀?!?蘋果仔~哈哈!!
我有帶夾夾俾你~你又唔讚我~
又唔開心囉~>_<
我鍾意人地讚我呀!!!!!!
你要補讚我呀~知冇~?!?!嘿嘿~

之後再同亞席行左一陣街街~
開心呀!!大家都有收穫!!!

再之後同Emily去左我地屋企"元綠"~
Kawa之後又黎左~咁講下講下~
Kawa十二點左右走左先~
我同Emily就繼續坐~
仲叫左好多野食~
我地就變大胃王啦~
因為成日幫襯~
個Manager請我地食左件朱古力蛋糕~
好好味~不過好飽呀!!!!

我地坐到四點(凌晨)左右~
元綠都鎖門~不過我地都未走~
佢地有Staff生日咁我同Emily就Okay無奈咁睇佢地慶祝~
之後就同佢地去左"行山"~
我地覺得真係好健康囉!!!
上左山之後~佢地打波~
我同Emily就坐左一邊傾計~
由元綠都non-stop~上山又傾~
睇左一陣佢地打波~
大概6:30我同Emily就落山先~
去食美味茶餐廳早餐~
傾傾下又8:30am......
咁我地就各自番屋企lu!!!
好眼訓呀!!訓一陣又要出去睇"餃子"啦~~~

台長: 琪琪
人氣(28) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文