24h購物| | PChome| 登入
2004-08-19 08:52:08| 人氣22| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

喪傾電話....為早餐?!?

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

琴晚Emily成三點幾(凌晨)打俾我~
一傾傾到今朝七點幾~
我自己都唔係好明~
已經見得okay密~
不過都仲有咁多野講~



傾到七點幾~
大家都想食早餐~
咁我就同佢收左線~
各自落街買早餐~
可惜我同係住得咁遠啦~
唔係就可以一齊食早餐啦!!!

好耐冇食過早餐啦~
今日好開心~因為有早餐食~
我係好鍾意食茶餐廳既早餐架~

上半個禮拜冇野做~
之後又陸陸續續出動啦!!
今日會同Cathy去"電髮~電髮~毛蟲都要電髮!!"
夜D應該同Emily番我地久違了既屋企"元綠"~

星期五會同亞文去睇"餃子"~

星期六會同家惠出黎聚下~

星期日未有約~可能休息下啦~

P.S.得知M@ggie搵到工~唔知點解咁上心tim~
成日都諗下佢會嚮度做咩~好似掛住男朋友咁tim~
嘿嘿~~~希望佢真係應付到份工~
而且做得開開心心!!!!

唔同朋友真係有唔同相處方式~
我同Emily個D係成日見~成日傾~
不過我覺得呢套係唔WORK嚮我同M@ggie身上~
有D想打比你問下你做成點~
不過感覺怪怪的~最後放棄了~
都係偷窺下你個INFO/日記好過~
我同BB就係少見~少傾~
但係又OKAY上心~哈哈~
今日都有同Emily講開BB~
我講左一句好痺既野:"雖然好少見BB,不過我個心有佢..."~
做咩呀?唔通我對每個朋友都看成男朋友對待~
好驚呀!!!!!嘿~~~~~

台長: 琪琪
人氣(22) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文