24h購物| | PChome| 登入
2004-08-31 17:12:58| 人氣40| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

完了"summer holiday""

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

嘩....!時間真係過得特別快呀!
  過埋今晚就正正式式就同我地講拜拜喇~~真係有d唔捨得呀!
係呢個暑假都幾精彩架!有呀霞黎香港喇..同佢喇仲有b虫一齊行街喇!行到累死-0-”不過好好開心呀!!!\ ^ 0 ^ /
  仲有呢個奧運陪我一齊過8月份既日子呀!!!d活動好精彩呀!!!!
我初頭又以為我係呢個暑假會睇好多書...點知睇好多書就係睇d小說=0=”

   不過呢2日我都有睇地理書.....不過我都知係遲左d架喇~~不過...有心唔怕遲!我要急起直追呀!!希望我d朋友都會呀!!唔可以做返以前咁架~唔係細佬囡喇...我要自動自覺..做一個第二個既我~要不斷進步既我
  
         我要嘗試睇英文小說....呢一個係我既目標!!

    yeah~!!!     yeah!    yeah!!

台長: 尚未設定
人氣(40) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文