24h購物| | PChome| 登入
2004-07-10 12:40:19| 人氣4| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

食浦飛~~#

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

2004-7-3..#
      我d日記有d唔順次序寫既~~
   呢日就去左姨姨home呀~~~
 阿霞今日黎左香港度玩呀~~~而且呢日去食浦飛呀~~~
   有朗豬喇~~有晴晴喇(佢係小蜜蜂黎架~~~)有b蟲有姨姨..
  晴晴同朗豬一齊著粉紅色既裙仔~~~好得意呀~~~
 我地一齊搭旅遊巴去~~
搭旅遊既既時候晴晴就想同佢個fd一齊坐..佐係佢個fd就好似冇咩野咁~~
  而朗豬搭車個時就係求扭計,,,
 比佢坐係入面....先冇咁糟..但係只能維持數秒~~~=.=””
之後都到左喇~~~又落左d毛毛雨~~~~
 上到去食野既時候~~~先知原來朗豬冇著褲~~
   姨姨就叫我幫佢買褲仔~~~幫佢買左套3~~
  朗豬去都倘度又周圍走喇~~~又要人抱住佢...唔抱佢又唔得啵~~
 驚佢走左去第二度~~~
最後佢比我搞掂左喇~~~哈哈€
     佢訓左喇~~~~
之後食完就走喇~
  見到仲有d毛毛雨,姨姨就買左頂帽比朗豬仔又係粉紅色架~~~好襯呀~
   因為我要買野所以我地就去旺中了~~   
 去到新之城佢就醒左喇~~
         佢就自己行路喇~~~跟住係咁幫佢影相好得意呀~>﹏<
晴晴仲好笑呀!~佢係度xxxxxxxxxx都係唔講喇~~~
  總之我同b蟲都笑都碌地呀!!!晴晴都笑埋一份~
去到個度之後就黎到3樓既時候有外婆打電話比姨姨~~就造阿霞好似唔舒服呀要快d回家!!!
姨姨聽完呢個電話之後..話快d返去喇~~~唔好買喇~~~下次先買喇~
 好彩都買左個袋~~~-.-v
之後都左地下...姨姨見到有一間鋪頭...見到d3幾靚叫我揀兩件3比阿霞...點知見到晴晴個姑媽..~~
   之後就搭小巴回家喇~~~
跟住夜晚b蟲就係姨姨home sleeping喇~~~



擺唔到相呀>3<””

台長: 尚未設定
人氣(4) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文