24h購物| | PChome| 登入
2004-09-01 19:01:58| 人氣13| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

第一份工的最後一天...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

8月31日...星期二...晴...

終於到左最後一日...

今日好早就返到Clinic...準備好File之後...就開始最後一天的工作了。
因為上師放完假加上有好多Appointment既關係...我只需要負責做心電圖 - ECG, 血就唔需要我抽了(因為我抽得慢>_<)...自覺白收人家的薪金...所以就請求上師給我抽一次血...好彩個Patient既血管好粗好明顯...所以十分順利咁就抽到...總算係一個Good Ending。

放工既時侯先發覺原來自己早已習慣了工作...對於收集回來既樣本早已不抗拒...還記得第一天上班既時候...對於做Urine Dipstick時真是十分厭惡...上師就對我話:做慣左就冇事架喇! (果然係真既...冇呃我^_^)

PSs:
多謝一班同事...唔係佢地...好多野我都唔知放0係邊...
多謝UHS既醫生們...0係我上師放假既時候自己幫Patient抽血...減輕我工作量
多謝顧醫生...0係我初初上任既時候教我用血壓計"谷"脤Patient條血管先抽血既技巧
多謝陳醫生...係budget咁緊既情況下都請我...雖然佢唔知我係來學野多過做野
最最最多謝我上師...我由點搵血管都唔識教到我"一針見血"既命中率係95%

台長: 尚未設定
人氣(13) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文