24h購物| | PChome| 登入
2006-01-25 10:13:07| 人氣36| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

隨便您..*

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台





哩排..
心情都唔好.."
雖然..您好似冇出聲..但係..我想講..."
您唔出聲我都知..."
maybe...您唔鍾意...係因為..您有d野睇唔過眼.."
不過..我依然當您係fd..講好多野您知..
不過...原來係唔得gar lorrr..我聽埋聽埋..."
我聽左好多ge事事非非...我想講...您唔係真係咁巴閉丫..."
好多野..都係我自己ge事lorr..我點著3..又關您事????我對boot係點..又關您事?
我影相個時點笑..又關您事?????我真係想講..唔係樣樣都關您事gar lorr.."
最起碼...我同邊個1齊玩駛唔駛到您管丫...平時扮晒好人咁.."
係個個人面前唔出聲唔出聲..但係又係第2個人面前勁數個條友點點點..
您唔覺得真係好煩ge咩..最低限度..我覺lorrrr...wtf.."!!!!
檢討??????我知您唔會丫...因為...您永遠都覺得自己岩...
人地錯gar larrr..您睇唔過眼gee..又覺得個個人錯..."
算ba larrrr..意見接受..態度照舊..shit..."
講真..如果要我檢討gee..我會lorr..認真d講句...
我唔想番學番成咁lorrrr..."成人講人地哩樣唔係個樣唔係.."
已成過去...唔鍾意就係唔鍾意...我冇所謂..up to u...nvm.."!!!

台長: ”★_﹎AN!TA,,
人氣(36) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文