24h購物| | PChome| 登入
2005-11-14 19:13:53| 人氣28| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

梁詠茵的轉變吧..*

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台





今日係14號..."
冇咩特別..."我仍然唔想諗17號ge時候..
我應該比咩答案佢..我唔想hurt佢..不過...我...aiii.."
點解..??????"梁詠茵突然之間會變成咁..???
我都唔知丫....永遠佢都係1個好極端ge人..可以好鍾意.."
亦都可以好快就變..."其實....尋日..詩真係講得岩garr..."
我係1個..愈得唔到就愈想得到ge人..."我認..我係lorrr...
因為...我唔輸得....係丫.."!!!!佢真係講得冇錯..."!!!!
其他我可以輸....感情哩樣野...我絕對唔可以輸..""!!
我都唔知點解garrrrrr..."過份自信..我諗其實都唔會larr..’
只係..."我都唔知丫...懊惱中..."!!!!我...真係唔知應該點做先可以做到..
2全其美lorrr..唔該.."!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!aiiiiiiiiiiiii"...

台長: ”★_﹎AN!TA,,
人氣(28) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文