24h購物| | PChome| 登入
2003-08-09 15:08:07| 人氣20| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

中醫 cathy

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日12:00落左去樓下0既藥房睇中醫,廢事又積埋積埋,第二時係d重要時刻(A-Level)爆場大感冒啦~之前第一年f.5就係咁啦,一病就病左半左幾月,一路考mock一路流鼻涕,一路流,十分狼狽,不過同我要repeat都無關係0既~~因為我唸返第一年f.5果時,我真係完全唔知d詳情囉,淨係識得去試場考試,真係.........所以太低分果時,就即刻同d同學飛的去深培(譚伯羽只係友愛),好緊張咁填form,仲即時有得in添喎~真係快到你唔信,果時係張sir同佢老婆in我架,好記得架~佢地仲收左我,佢老婆仲叫我比d心機讀呀~但係果時都仲唔知入唔入好,因為得我一個repeat f.5咋,joey讀f.6呀~靜宜又要等埋譚佰羽第二倫有無佢分先決定喎~所以我都唸左好耐,唸過讀英皇果d~最後譚中收左佢,佢梗係即走啦~而我就讀深培囉,我同佢都係差一分0者~唔洗咁呀-_-
不過好好彩,係9月返學0既第一日,我見到雪櫃呀~~~~~~~~嘩~超開心,終於有個以前學校0既同學仔,雖則果時只係知佢個名,但好地我地就熟落~~~不停講野不停講野~搞到湯sir成日叫佢就叫我個名,叫我就叫左佢個名,到個今年0既中一招生日都係咁~~hahahha超好笑
依d野仲好記得架~話晒係人生其中一個階段ma~
希望:下年0既高考會有好成績啦~

台長: Anderson & Cathy
人氣(20) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文