24h購物| | PChome| 登入
2004-11-01 05:21:03| 人氣84| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

再看《FLCL》

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

因為用Norton之鬼將舊腦 clone去新腦,試機時好就手咁就攞咗一套好老黎嘅卡通片DVD去較飛,就係GAINAX喺1999~2000年間出嘅《FLCL (Furi Kuri) (Fooly Cooly)》嘞(雖然話係「較飛」,但一套三隻碟USD$96,我會肯駛咁多錢買嘅卡通片,唔鍾意都唔會啦)。

老實講,睇咗好多次《FLCL》,都唔係好完全攞到呢套片嘅主旨,雖然喺碟裏面有啲輔助Bonus會話乜解咁咁咁,但齋睇套片,會係明啲唔明啲,知啲唔知啲。不過全片主題由第四集開始明顯,到第六集完結時更突出。Anyway,我唔係要點評論呢套片。

咁我又做乜會鍾意呢套自己都明唔晒嘅片呢?我諗同好多都會鍾意呢套片嘅人嘅理由差唔多:a.女主角Haruko同佢部(改裝過嘅)Vespa 180 Super Sport以及佢支(亦有改裝過嘅)Rickenbacker 4001,都係《FLCL》嘅標誌;b.好搞嘢嘅電視機頭機械人Kanchi;c. The Pillows好正嘅主題音樂。

《FLCL》所用嘅音樂同歌嘅數量都比我睇過嘅卡通片為多(6集嘅OVA嚟講,而且裏面亦冇以演藝界做背景或題材),而且質素極高,又同畫面配合──好有主角Naota成長期所有嘅愁緒feel,簡單一個字──「正」!即使唔睇套片只聽歌都好正。

睇過《FLCL》,難免會有啲後遺症,就係好想要部Vespa!但Vespa 180 SS係一架俾左撇子嘅綿羊仔……但唔會有問題嘅!只要適應力好應該冇問題嘅!我去過ebay揾,竟然真係有!不過我用晒成副身家都未必可以買到,所以都係等我真係發咗達先啦。

台長: 莫尼
人氣(84) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文