24h購物| | PChome| 登入
2004-07-12 10:07:40| 人氣156| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Truffaut

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

屋企個裝CD、DVD個盒裏面,特別有幾套法國片,都係出自同一個導演──Truffaut──法國新浪潮時期最重要既人物,亦係一個鍾意電影既人唔會覺陌生既名字。

第一次知道Truffaut係中四時既事,坐我隔離嗰個同學叫阿鏵。佢勁鍾意電影,當時佢已經會睇外語片喇(中英文以外既外語,我都係去到中六中七先開始),佢重走去讀啲好似導演技巧班咁既課程……咁當然顯得佢比起其他人唔同,好似幾有才華咁。坐佢隔離既我好在都唔輸蝕,畫公仔都有番咁上下。

有日,阿鏵整咗本講外語電影既書其中一頁俾我,叫我幫佢畫裏面張劇照(之前都幫佢畫過《星光伴我心》)。相中一個大頭,鐵絲網後既少年抓住鐵絲網,一副無奈、複雜、叫詞窮既我難用言語表達既表情。阿鏵重話要放到張畫好大。用咗朝早上堂既時間畫好,放Lunch返課室後,見佢攞住十幾廿張A3紙:都係張畫放大影印既部分。當時砌番張畫時搞到全班好哄動。唔記得張嘢砌到幾大,不過就肯定至少有五尺高!

嗰本書將Truffaut譯做楚浮,香港人叫佢杜魯福。嗰張劇照來自佢第一部劇情長片──《Les Quatre Cents Coups(四百擊)》。

後來阿鏵借咗嗰本書俾我做閱讀報告。我會睇既原因(雖則睇完都唔知講乜),都係為咗啲劇照。因為鍾意畫嘢,所以都鍾意睇相。

幾年之後,喺書屋揾到本淨係講Truffaut作品既書。本著好奇精神,買咗。

近年,外語DVD比以前較多,又唔知乜事多咗有關佢既書。根據我呢本Truffaut電影Handbook,買咗《Jules et Jim》,陸續買咗其他:《L’Histoire D’Adele H.》、《La Nuit Americaine》、以及Antoine Doinel系列。見過《Fahrenheit 451》,不過未想買,事關Handbook話麻麻地;最鍾意係《La Nuit Americaine》;想買未揾到既有《La Mariee etait en Noir》同《Les Deux Anglaises et le Continent》。

台長: 莫尼

您可能對以下文章有興趣

人氣(156) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 興趣嗜好(收藏、園藝、棋奕、汽機車) | 個人分類: Oldies |
此分類下一篇:小同學聚會

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文