24h購物| | PChome| 登入
2006-11-05 16:48:20| 人氣133| 回應6 | 上一篇 | 下一篇

KR!STY - 忙碌的星期六

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

11月4日 晴

今日8點幾起身,,睇左一集’’櫻’男’高中’’...跟住就返學,,,,

DICTATION PRACTICE

一篇4段GE文..我錯左17隻字=.=

50個生字,,,我錯左19個=.=

OK..FINE//

放左之後就去3C開會,,,ART CLUB//

個遊戲超搞笑,,笑死我地]]




請大家多多支持ART CLUB!!!=V=

我看晏晝3點呀!!!!記住黎玩啦WOR!!!



做到點幾...之後去高M搵劉FEFE..黎木桶同MAK狗,,

佢地做緊BIO..咁我OFCOZ叫佢地借我影啦..]

佢地話要我陪佢地去園遊會,,OK FINE]]


但係我婆婆又要我歸家食蝦仁炒蛋飯>3<

咁我咪9秒9沖返屋企食完飯..

再埋件外套比媽媽[佢留低左係屋企]

之後大約3點左右就出發去琑仔GE園遊會LU..



坐車戈陣劉FEFE係咁比HONEY D相我睇WOR!!

搞到我落車之後超想嘔囉]


見到ANNA,,,佢比左個汽球我~~藍色嫁!!!!KAKAKA~


跟住就玩啦~

玩左’’BINGO’’...’’蚊彩繩’’...

到個相架同埋電話繩..


之後見到肥鴨,,比佢捉左去飛鷹個攤位度玩]

看攤位戈個野好似好熟面口咁,,

後尾先知原來係阿MAY..

嬴左兩粒糖同埋包餅,,


之後我見到有個攤位粒糖好靚~跟著去左玩]]

點知玩D超無奈GE野,,[叫你跟住個牌讀個社工個名]

我抽到TRISTA,,

咁我咪讀囉]

跟住佢仲話我好勁,,,仲話呢個係最難戈個]]]]]]]=_______________=’’

唔知比咩反應佢好,,

話咁易就到粒糖~~超靚GA!!係藍色玫瑰花黎嫁!!




THEN,,行行下...正好奇點解唔見ROSA個攤位GE時候..

咁ARM見到兩個粉紅色GE物體[ROSA套PE]係前面賣慈善獎券..

咁咪走上前去問佢地囉]]

點知佢地一見到我就話:


’’我認得你!!!曾嘉琪丫嗎!!!’’

[聽到呢句好感動,,>3<佢地居然仲記得我=V=...PS..RACHEL,,我諗你知佢地係邊個,,鄺子欣(CHEAT戈個)同埋甘嘉琪]

但係佢地下一句就係:

’’幫我地買獎券啦!’’

[...]

OKFINE~

買左一張咁大把..HE~



之後就坐車返去啦..

坐坐下車我係訓著左囉完全,,,黎木桶同MAK狗又唔叫醒我WOR!

我被人抬走左點算呀真係丫!


跟住坐到水坑尾GE時候,,,,我地一時興起落左車~

陪黎木桶去信達野,,之後又抽扭蛋..JACK>3<"


跟住走左去影貼影相!!=V=’’

搞笑~部機HANDHAND地!!

各位注意:如果你地去影貼影樓下正中間戈部的話,,記住!要間黃色!!!

因為粉紅色戈面戈MON有問題~~


影貼D過膠機真係好唔掂囉]]

過左幾次都唔得]


跟住正想上巴士的時候...

我聽到LISA好大聲咁話""KRISTY!!!!""

跟住佢同MARY就好戲劇化咁出現,,HAHA~~

跟住就一齊行返去啦~~

仲要比MAK狗捉左去行D橫街窄巷...好危險嫁嗎對我同MARY黎講>O<


THEN行到培正,,LISA話要坐車,,咁就坐32啦~~坐到百益,,

跟住就返屋企LU~


咁食完飯就好乖咁’’參考’’佢地影比我戈份野啦~

做完HW之後就狂睇’’櫻’男’高中’’

睇到第20集啦終於~~

跟住有個人打黎..注意....當時係深夜2點

咁我聽啦""

佢UP英文嫁囉]]

佢話搵唔知乜乜WOR,,咁我想講佢打錯又唔知點講WOR,,

咁佢又話乜乜乜乜FROM INDIA啦~咁我咪話::BUT HERE IS MACAU!!

跟住佢話::YES!

[...]

跟住佢話...乜乜乜WRONG NUMBER..

跟住我咪話YES囉]

跟住佢又狂講SORRY WOR]

咁我咪話NVM囉]]

佢又唔出聲WOR..都唔知想點咁,,咪CUT佢線囉,,


不過,,

經過呢件事之後..

我心諗’’’[英文部]

唉........

睇黎我都係要+OIL先得啦]





PS..考試啦就黎~~加油呀各位!!!
你地呀!!!

想點呀!!!

打文呀!!!








By:BLUE

2006-11-05

台長: 10色彩虹+樹熊
人氣(133) | 回應(6)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 彩虹同志(同志心情、資訊)

red
我終於有時間Online la...
超攰ar.!
今日做個game ..
成十點先番到屋企
未做過功課lor..
沖埋涼食埋飯..
十一點..
睇埋沢尻就開工lor..
而家先係抄左譯文炸!!
爆多功課ar!!!

報告完畢
2006-11-06 01:41:05
K
我尋晚勁夜先知今日有中史抽背問答囉]]
仲有new cert原來要做囉///

我完全唔記得左..
仲睇左成日櫻’男’同online.....shiiiiiiiiiiiii!
2006-11-06 09:42:22
chel
haha,,,我睇曬櫻男好耐la,,,,
幾好呀,,佢地仲認得你,,,
hoho,,,我就返黎la,,,ps.我low b左呀,,而家成日係school 販賣low b,,,haha>w<
add oil la,,,我家成日係home都有接到呢d phone,,,it’s ok guy,,nvm la,,接多d,,聽多d就得ga la,,,take it easy la,,,我dictation 仲慘過你,,我啱啱果次vocab pretest 13果字冇個啱,,,haha,,,fine la,,佢講到好似講法文咁,,點聽呀,,,係味???

返黎見la,,,我會揾日接你地放學之後去食lunch,,,我諗可能係last day 我走果日,,,
我唔記得左好多中文點寫la,,,打都咁樣都算好ga la,,,
2006-11-10 10:39:07
red
chel...
等你la..*
2006-11-11 18:49:40
10色彩虹+樹熊
chel 你大獲la..
快D去背中文字典la...
如果唔係你遲d連個一字都唔識寫...
HAHAHAH.......
2006-12-01 20:09:40
10色彩虹+樹熊
= =”””
上面哥個我來ga..
點會咁ga,,,,,
sondy
2006-12-01 20:10:44
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文