24h購物| | PChome| 登入
2004-03-01 10:08:23| 人氣52| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

行山,激動

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

很久沒有寫日記了,真的要加一點勁啊﹗

昨天跟jacky,cherry同joe去左行山,不過估唔到既係一個鐘就行完了,真係好快,我們行了港島徑第一段,以前行了第八段,唔知幾時先可以行哂咁多段呢?

行完山,我地去左唱K,恨左好耐,所以不停唱,好開心,好開心,....不過一個電話,令我既心情去到谷底,仲想喊呢﹗又係呢個人﹗如果你話我最討厭的事,暫時就是這個人了,總覺得佢威脅緊我呢﹗好選唔選,點解要選我最好的兩個朋友呢?可能呢個係我唔理性既想法,朋友係大家既,我唔應該霸佔的,但係...我真係唔知點講,總覺得所有事不是一個巧合,總覺得有點異樣的。...就這樣,心情有點激動,聽到美雪講個個電話,我就更加覺得佢地在說我....好難過﹗同左一個人講,佢都同我講左D野....不過個時太激動了...根本唔想聽呢D,不過其實好多謝佢既SUPPORT。夜晚,情緒好多D,在想,佢係一個基督徒,我想應該唔會太壞吧,多一個朋友會好D呢.....心情好了一點....不過,我就快俾呢樣野迫瘋了。其他人咁樣我都唔會咁...係佢...仲要係我覺得我既兩位好朋友,我就會咁....搞到我寫日記都唔知寫緊咩咁....

台長: DaDaDa
人氣(52) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文