24h購物| | PChome| 登入
2004-02-10 15:29:03| 人氣27| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Last day 前

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今天chem堂miss又給時間我們練farewell o既o野,好好人呀!
今日排dramao個part,哈哈,又係好好笑!


今天lunch一班bio group的女仔 ( 除了阿凝和紫君 )約左miss lai食飯,又係飲茶呀! 也是很開心的一段時間~
其實我真的很喜歡miss lai呢~ 覺得她好好人呀,又真係超級極錫我o地bio group 呀!


放學之後farewell rehearsal。我們班是最後的。
等緊o既時候我o地又練歌啦,影相啦,好開心! 我o地有幾個拿了一些硬卡紙,寫上了300+自己的學號,扮是囚犯no. 然後影相。哈哈,好攪笑呀!
我係30010呀!
練歌前找了12個人一起唱music day另類。
Rehearsal有點混亂....不過我真係覺得我o地班o既表演愈來愈正呀!


Rehearsal到6點幾先走,之後同alice和wan去新城市買簽lab袍的筆,結果返到屋企都已經7點幾啦。
食完飯之後成晚都無乜做過o野,只係講左好多個電話,和情嬅傾music day的事、和阿健傾送給miss lai份禮物、和alice傾farewell o既o野....
超級累和眼訓.......聲音因為唱得太多歌和講得太多o野而變得好沙.....


成個禮拜都唔夠訓,每日都只訓得幾個鐘,很累呀....
明天是我可以參加的最後一次呂中晨禱會,希望我唔會起唔到身啦....

*****

剛剛看完一個朋友的日記
見他寫到練farewell的事
說我們愈練愈好
每次練都好攪笑
突然好掛住7B


一直都沒有什麼離愁別緒
只是每次想起只剩幾天都last day
心裏就感覺怪怪的
又不算是很強烈的捨不得
只是怪怪的


不過現在我開始愈來愈強烈感到唔捨得
尤其係今日每次諗起聽日就係last day
真係超級唔捨得


好唔想到聽日

今次唔同F.5
係真係要走啦.....

台長: 阿da
人氣(27) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文