24h購物| | PChome| 登入
2011-12-17 18:51:17| 人氣200| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

聖誕歌曲7之25White Christmas白色聖誕

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

聖誕歌曲7之25White Christmas白色聖誕

分類:音樂書僮

White Christmas

白色聖誕

I'm dreaming of a white Christmas,

Just like the ones I used to know.

Where the tree-tops glisten,

And children listen

To hear sleighbells in the snow.

我夢想著一個白色耶誕

如同過去我所熟悉的耶誕

聖誕樹上閃閃發亮

孩子們都在傾聽

傾聽那瑞雪中的雪橇鈴聲

I'm dreaming of a white Christmas,

With every Christmas card I write,

"May your days be merry and bright,

And may all your Christmases be white".

我夢想著一個白色耶誕

我寫的每一張聖誕卡

都祝福你的日子充滿歡樂與光明

也祝福你的每個耶誕節都純潔雪白

I'm dreaming of a white Christmas,

Just like the ones I used to know.

Where the tree-tops glisten,

And children listen

To hear sleighbells in the snow.

我夢想著一個白色耶誕

如同過去我所熟悉的耶誕

聖誕樹上閃閃發亮

孩子們都在傾聽

傾聽那瑞雪中的雪橇鈴聲

I'm dreaming of a white Christmas,

With every Christmas card I write,

"May your days be merry and bright,

And may all your Christmases be white".

我夢想著一個白色耶誕

我寫的每一張聖誕卡

都祝福你的日子充滿歡樂與光明

也祝福你的每個耶誕節都純潔雪白

純試聽請支持正版音樂

歌曲來源:You Tube

台長: gary

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文