24h購物| | PChome| 登入
2003-10-22 20:08:29| 人氣45| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

關.我.近.事 part3

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

久未更新,因為/都係要準備導修。來左新環境之後,呢個已經係第二次導修,今次準備畀上次多,但都都係得一句「算唔錯」同好多錯處。咁又的確係做得麻麻地,好多都係照讀,資料又搵唔齊,(今次係做六書既轉注,要搵返d未例既甲骨文,金文等等畀同學睇。)唉!唯有書面報告雕靚D。希望下次做文學概論會好D。

當諗緊點做今個學期D野同消化緊教左既野,咁快就要預選下學期D科。因為我地呢d「特別」既學生,選科自由度大好多,除左必修既現代文學引論同埋各類文體習作呢D year1既科,連人地year 2/3先修既科都可以選。人最衰就係一多選擇就三心兩意架啦,無得選反而最好。而家有幾科都想add,但一來驚2/3字頭果d,自己未夠基本功去讀(雖然有D係副學士讀過,但係讀過唔代表我識,要緊記!),二來又怕而家用左d學分,到下年有D更加有興趣既科出現時,手上又無學分去選,真係煩。


至於校園生活,我幾鍾意而家學校個圖書館,係就係畀city果個細好多,但係搵書就方便D,中文書係曬一邊,唔使找來找去。而借VCD/DVD係自助形式(當然reverse果d另計),睇o岩搵o岩,拎埋上手睇下好唔好feel先借,幾好,竟然搵到墮落天使,更加好。仲有就係同足球學會d同學踢過第一場衛生波(踢成點唔好講啦),突然咁多機會投入校園生活,突然覺得自己真真正正似返個學生,唔係去運桔,都係幾好。




又:拎左畢業袍,真係幾肉酸,點解同學士果d差咁遠,條紅帶fing fing下,想點?算咩意思先?人地副學士果d都唔係咁既?想出位都唔好搵我地來攪啊老闆。

又二:誠邀你地同我影張肉酸畢業相,日期遲D再定,都係星期六日多架啦,我30/11先還袍。

又三:KILL BILL好睇過癮,SOUNDTRACK仲過癮。

台長: 玖伍貳柒
人氣(45) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文